SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 16:33

Bram Stoker's Dracula sælges

Låste tråde vedr. Flippermaskine køb - salg - bytte
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægfre 25. apr 2014 07:12

Hej gutter

Jeg skrev en PB lige efter annoncen kom på. Tænkte ikke over at jeg gjorde noget forkert.

Anyway, sælger skrev ok til den pris jeg foreslog, men jeg har desværre ikke hørt fra ham siden.
Den var tænkt til et frisk pust i Pinlab, men som det ser ud nu har jeg som sagt ikke hørt mere.

Jeg vil tænke mere over fremgangsmåden efter denne debat. Tænkte som sagt ikke videre over det da jeg skrev til fyren.

Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægfre 25. apr 2014 07:15

Hvad har din ST LE gjort Bo ;-)
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægfre 25. apr 2014 07:28

Det er ikke en LE men en Pro !
Fik du ikk selv den LE fra JK ?
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægfre 25. apr 2014 07:29

Top20 skrev:Jeg skrev en PB lige efter annoncen kom på. Tænkte ikke over at jeg gjorde noget forkert.


Det synes jeg som nævnt heller ikke du gjorde, indtil forummet beslutter sig for et sæt gældende regler for K/S, er det ene og alene op til sælger at beslutte hvordan en handel forløber, om det er PBer, posts, auktion eller hvorledes.

Det er i hvert fald mine 50 øre.
Billede

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægfre 25. apr 2014 07:52

@Bo - Mit indspark var som sagt ikke myntet specifikt på denne tråd.

Det er bare forbandet svært at være både køber og sælger på dette forum. Er man køber er det svært at finde ud af hvordan den enkelte salgstråd er oplagt, hver auktion er lagt op med forskellige regler, noget kommunikation sker i tråden, andet på pb.

Er man sælger skal man nærmest skrive et halvt leksikon om hvordan tråden kommer til at foregå hvis man ikke skal have brok bagefter.

Tror bare det ville gøre det lettere for alle hvis man havde et simpelt regelsæt for K/S/B

morten

  • Indlæg: 479
  • Tilmeldt: tors 13. sep 2007 10:53
  • Geografisk sted: Kolding
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægfre 25. apr 2014 09:37

Hej Alle

Helt eng i at hver køber eller sælger har gjort det mindste forkert !!

Jeg syntes vi skal lave en generel tråd om dette emne, for det er jo tydeligt at dette er noget der optager os alle. Vi er jo et "lille" antal mennesker der har denne samlermani og inden af os gider jo sure miner over noget som kan løses ved en fornuftig tilgang til det at sælge og købe. Vi er vel også alle lidt nysgerrige omkring salgspriser ??, dels fordi man jo køber nogen gange og andre gang selv har en maskine der skal sælges.

Jeg har selv en håndfuld maskiner der kommer til salg inde så længe, og det er jo altid rart at have en ide om hvad man kan forvente i priser :-) Inden nogen spøger er det flere forskellige maskine typer og nok ikke flippere i denne omgang, men mangler plads !!!

Morten
Leder efter : Road show, ToM, eller andet spændende
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægfre 25. apr 2014 09:45

Jeg er HELT enig i ovenstående, og nej Bo du - eller sælger - har intet gjort forkert; Det er som alle andre herover skriver kun et spørgsmål om vi fremover får fjernet noget af det sure ved at købe og sælge, og gjort det hele lidt mere joy-joy-special-number-one-kind-of-guy-happy-unicorn-feeling-rainbow-deluxe til alle.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægsøn 27. apr 2014 14:20

Den var ellers virkelig flot den Dracula.
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX

francky

  • Indlæg: 2
  • Tilmeldt: man 21. apr 2014 21:01
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægsøn 27. apr 2014 20:31

Solgt.
Foregående

Tilbage til Låste tråde

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster