SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 01:05

Virtuel Cabinet flipper projekt - SOLGT

Låste tråde vedr. Flippermaskine køb - salg - bytte
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Virtuel Cabinet flipper projekt - SOLGT

Indlægman 11. aug 2014 11:58

************* SOLGT ****************

Hephey.

Jeg har et work-in-progress, som jeg nu sælger da tiden ikke tillader mere fiks-fakseri med det - men det fungerer, og det fungerer rigtigt fint faktisk.

maskinen kan ses in action her - videoen er dog filmet før jeg satte force feedback contacts i, og RGB led er heller ikke sat til på den endnu!

https://www.youtube.com/watch?v=oKbTIFxrvd8 TAF og Indy 500

https://www.youtube.com/watch?v=Q-NLSxPIiks F14 Tomcat og Xmen

OBS: Det skal nævnes, det slør man ser når flipperne "slår", er ikke noget man ser i virkeligheden..det er kameraet der ikke kan følge med/youtubes encoding.

Dvs, det man kan købe er en ud af tre muligheder!

1) Hele flipperen som består af et gammelt eight ball deluxe kabinet, m. selvbygget backbox. Skærmene er en 27", 19", og en 42" (samsung serie 7)- computeren har jeg ikke specs på lige ved hånden, men den er kraftig nok til alt, og får over 200 fps på de fleste visual pinball borde, med grafikken på max - på 3 skærme samtidigt.

Udover det er der en en analog nudge/ tilt + plunger, 6 siemens contacts (til force feedback af flippere, pop bumpere og slingshots), samt led wiz 32 board, inklusiv endnu ikke monterede highpower RGB Lys dioder til visual feedback.

2) Som ovenstående, dog uden computer, men med alt andet

3) Som første post, dog uden computer og 42" skærm.

Pris? No clue. Jeg har bare oprettet tråden for lige at se om der umiddelbart er nogen der kunne have interesse - så hvis det fænger din interesse, så smid mig en PM og lad os se hvad du har behov for, og om vi kan finde en god pris.

Priserne vil være mere end rimelige, da jeg bare skal have det skilt af og væk med det, så det her er nok den absolut billigste og bedste måde for dig at komme i gang med et virtual build på hvis du har gået og overvejet det!

Billeder kan mailes - men jeg har dem ikke på hånden pt! Maskinen skal dog ikke købes pga sit udseende da den trænger til en kærlig hånd, men pga dens funktion og det man selv kunne lave den til!1

Selve harddisken med alle borde, og mit setup kan godt medfølge ved salg - pt er der sat omkring 40 tables op, inkl nyere stern titler som tron, avengers, mv.

En rigtig DMD kan også medfølge hvis det har interesse!
Senest rettet af REX man 18. aug 2014 12:13, rettet i alt 3 gange.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

lillelars

  • Indlæg: 90
  • Tilmeldt: lør 28. dec 2013 13:14
  • Geografisk sted: Aalborg/Aars
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Virtuel Cabinet flipper projekt - sælges!

Indlægons 13. aug 2014 23:07

Hold da op den gad jeg godt eje:-)
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Virtuel Cabinet flipper projekt - sælges!

Indlægtors 14. aug 2014 10:27

Liste over dele der er i:

samsung ue40es6715 - 3D LED 40"
i7 960 cpu, på 3.2 ghz
strømforsyning
6gb ram m. kølere
nvidia geforce 210
nvidia geforce gtx 770
asus ve278 27" skærm
asus vs207 20" skærm
creative gigaworks t3
SSD disk 128 gb

virtuapin specifikt

analog nudge modul m. digital plunger
ledwiz 32
5x køleelementer til highpower LED
5x flasher cap
5x highpower 3W RGB LED
i-pac 2 interface
7x siemens magnetspole (force feedback)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

Tilbage til Låste tråde

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron