SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 23:42

Flere Flippermaskiner sælges

Låste tråde vedr. Flippermaskine køb - salg - bytte
  • Forfatter
  • besked

Brizzi

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: søn 4. okt 2015 15:29
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægman 5. okt 2015 20:58

Takker for Jeres input. Jeg har til Jeres information, solgt mine maskiner til Dennis, godt eller skidt for pinball folket. Selvfølgelig er det surt, og ville da gerne ønske alle kunne få del i dem. Jeg har haft dem i en god del år, og haft en masse glæde af dem.

Til Dennis, Takker for handlen. Måske er Du som de andre siger. Det har jeg jo ingen mulighed for at vide, men handlen er indtil videre kørt som smurt. Så på forhånd mange tak for en god handlen.

Venlig Hilsen
Brian
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægman 5. okt 2015 21:02

Poseidon skrev:Måske Koluda (administrator) kan byde ind her ???


Jeg har skrevet til ham for at høre hans holdning.
Billede
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægman 5. okt 2015 21:33

Tak FLY :)
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

cgskov

  • Indlæg: 100
  • Tilmeldt: tors 14. jul 2011 16:09
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægman 5. okt 2015 21:41

Rigtig fornuftig FLY - har ligeledes taget kontakt til Koluda og efterspurgt en vurdering.
Brugeravatar

Danniboy

  • Indlæg: 675
  • Tilmeldt: man 17. aug 2009 18:06
  • Geografisk sted: Easterbronx
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægman 5. okt 2015 23:04

Super indlæg Roald, og som skrevet er der kun 1 vinder :-(
Pins: Aerosmith, Flash, På vej: Iron Maiden
Ejet: Austin Powers, Fish Tales, Pinbot, Millionaire, Embryon, Cherokee
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægman 5. okt 2015 23:07

Og her sidder jeg klar med bud op til 30k.

En skam.

Morale; Det kan være dyrt at sælge for hurtigt.

Men ja Brizzi - du skal ikke undskylde, du har truffet dit valg og det gik lidt stærkt - omvendt, jeg tør vædde på du ikke har haft nogen ide om hvad du har haft fat i, og egentligt bare blev glad da du fik så mange bud så hurtigt og tænkte "hey jeg slår til".

Det er HELT forståeligt - alle (og tro ikke på dem der siger det modsatte) har været der på et tidspunkt.

Men, flippermaskiner er blevet mere og mere værd - til dels pga vi bor i et lille land, men også fordi vi har en ret aktiv og voksende pinball gejst blandt os - og så slutteligt, selvfølgelig også fordi folk som Dennis - og andre - køber maskiner så billigt de kan for at sælge dem for profit.

Det hele driver prisen op - og desværre i nogen tilfælde, maskinerne ud af Danmark.

Så du har, uforvarende, sparket til et hvepsebo - men det ER uforvarende, og det skal du ikke straffes for; du er vist blevet straffet mere end du burde ved at sælge dem til den pris.

Håber vi ser dig igen herinde, og at du måske endda tør vove dig ind i den konkurrence betonede pinball verden og føle hvordan vi alle sammen OGSÅ kan være; nemlig flinke, tålmodige, søde og rare - og klar til at tilte os til en sejr når det gælder.

:)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

RasP

  • Indlæg: 61
  • Tilmeldt: fre 29. maj 2015 20:33
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægtirs 6. okt 2015 05:18

Ja tak, mand, respekt for det indlæg, Roald - jeg sidder også bare og knipser anerkendende med flipperfingrene!

RasP
Mvh

RasP a.k.a. RAG
Lethal Weapon 3, Funhouse, Bally Star Trek, Magic Castle, Xenon, Popeye, Bugs Bunny's Birthday Ball, Black Knight 2000
Tidligere ejer af en Bally Champ.
Brugeravatar

varmtvand

  • Indlæg: 271
  • Tilmeldt: tors 3. jul 2008 12:38
  • Geografisk sted: københavn s
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægtirs 6. okt 2015 08:42

Jeg må lige sige stor respekt til Brizzi for at holde sit ord med handel til slå til pris til Dennis.
det er god stil!!!
Det er der skal til for at der ikke bliver en masse ophobet frustation, som vi ser i denne tråd...
Ikke nemt når man kunne få flere penge og en masse der vil overtale til andet.

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægtirs 6. okt 2015 20:03

Hahahahahahaaaaaaaa..... Den er go med dig Roald, siiiiindsyg en omgang dobbeltmoral, misundelse og tuderi, kan være folk falder for dine ord her, men jeg kender dig udmærket godt, mr. 50+ flippermaskiner maskiner, og gerne flere stk af samme titel, er det fordi du elsker at spille pinball i stereo? Gå nu væk med alt det tuderi og dobbeltmoral.

Jeg har superpinballnetværk og er udemærket klar over hvor mange maskiner du har solgt til udlandet, og hvordan du håber på at presse alphanummeric maskiner i bytte med dmd maskiner, come on mand ;-)

Jeg har sagt det før, og siger det igen, nej jeg gider ikke at handle med dig, ligemeget hvor meget du piver/skriver/snakker negativt om mig, så er det nej herfra.

Jeg elsker flippermaskiner, og spiller sikkert meget mere end du gør, bare fordi jeg ikke er med til turneringer, gør det mig ikke mindre interesseret.

Livet er for dejligt til at sidde og surmule, hvor er det ærgerligt jeg bød ind før dig va?

Brian har været super at handle med, og har holdt alt hvad han har lovet.

Lost world, street fighter og rollergames har jeg aldrig set/spillet før, kan evt sætte dem frem i retroarkaden, Danmarks fedeste Arkadehal, åbent hver torsdag, kom evt forbi, jeg betaler gerne din regning. Roald jeg elsker at læse alt dit tuderi herinde, og glæder mig til at læse mere, keep up the good work, min pinball verden ville være rigtig kedelig uden dig :-)

Ha det rigtig godt...
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.

JVP

  • Indlæg: 310
  • Tilmeldt: ons 30. jan 2008 14:33
  • Geografisk sted: Greve
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægons 7. okt 2015 06:21

Og vupti, så forsvinder tråden sikkert lige pludselig:-) - Ja nogen kan lide vores statsminister og andre kan ikke og sådan er det bare.......... Og så kan vi ønske et nummer med John Mogensen, Der er noget galt i Danmark???????? tosser på både godt og ondt:-) - Glenn, har du et bedre nummer vi skal høre?
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flere Flippermaskiner sælges

Indlægons 7. okt 2015 07:57

Inden det her ender i alt for meget mudderkasten og personlige angreb, tror jeg lige vi låser og arkiverer tråden, handlen er jo overstået.

Der er en mere overordnet snak om et sæt guidelines for handler i "Forummet generelt", evt. snak om dette kan fortsætte der.
Billede
Foregående

Tilbage til Låste tråde

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst