SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 12:42

Please køb mine maskiner Dennis

Låste tråde vedr. Flippermaskine køb - salg - bytte
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Please køb mine maskiner Dennis

Indlægsøn 11. okt 2015 21:59

Reply til Køge Dennis...

Hi hi hi..... Av av av stoppppp...
Jeg kan næsten ikk få vejret :)
Du er for sjov med dine barnagtige kommentare... Æv bæv bussemand...
Sandheden er ilde hørt !

Lad os lige få en ting på det rene.... Jeg ved ikke hvor du er vokset op eller hvordan du definere dobbelmoral ?
Men min definition på dobbeltmoral er at pive/klage finde på at noget at fejle... For at få ydelser uden at skal lave noget !
Være "forretningsmand" uden at have et CVR nr på sin "forretning" og lade andre betale for at rende og spille kong gulerod...
Se det min ven.... Det er sku dobbeltmoral af den værste skuffe!

Ja jeg har omkring 50 maskiner... Jeg er samler ! Det er hele idéen ! at man køber en masse maskiner !
Og nogen har jeg jeg to af... Finder jeg en som er pænere end den jeg har, køber jeg den og sælger den anden...

Dit "superpinballnetværk" hmm... Ja mange kender til dig...meget få med positive oplevelser...
Og ja... Hvis der er en køber i feks. Sverige som vil købe feks en NBA som der ikke er en køber til herhjemme ! Så sælger jeg den sku til svenskeren !

Det lyder som om du mener at jeg har spurgt om jeg kan købe maskiner af dig ? Det kommer aldrig til at ske... NOGENSINDE !
Det er muligt at du spiller mere Pinball end mig...hjemme hos dig selv eller i Retroarkaden...men du er stadig kun en Pinball købmand og vil aldrig blive andet...
Grunden til at du ikke kommer til turneringer er at du efterhånden har taget røven på så mange og der vil blive mega dårlig stemning hvis du dukkede op... Det har du selv fucked op... Og du ved det...

Selvfølgelig har Brian holdt sin aftale...
Han vidste jo ikk at han var i kløerne på Danmarks største Pinball plattenslager :(

Du var jo kongegrippen da "spillemand" desværre måtte lave "konkurssalg"
Underligt at JOX sagde nej tak til dit "fine tilbud" om at købe hans MM til 100.000,-

At du elsker at læse al mit tuderi her på forum...og at det gør at din Pinball verden ikke er kedelig...
Tja... Kald det at have hjertet med i det man går op i !
Men jeg ved at vores andres Pinball verden ville være sjovere og bedre uden dig i den...

EN ting har du ret i ! Retroarkaden ER Danmarks fedeste Pinball sted med de flotteste maskiner osv.
Så derfor... Lad nu vær med at fucke det op også og tage røven på Jesper og Nanna...
For de virker som oprigtige flinke mennesker...

Men Dennis... Min mission lykkedes... At få rotten op ad hullet og ud i lyset...
Full plunge... Du hoppede lige i med begge ben :)

Kan DU nu have en dejlig efterårsferie...

/Roald

Ps. Undskyld FLY ! "Jeg ved det godt...men det for sent nu"
Vedhæftede filer
image.jpg
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

Tilbage til Låste tråde

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron