SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tirs 16. apr 2024 08:50

Er der nogen der skal have noget med.....

Handel med andre typer maskiner samt diverse ting og sager
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Er der nogen der skal have noget med.....

Indlæglør 26. jan 2013 03:41

Elgen skrev:Tror faktisk mest bare at min undren til stadighed går på hvordan man kan have arcade som hobby uden at kunne udføre de mest basale reps, lave en simple adaptor osv. .


Elgen, det kan man da sagtens. Det er vel en læreproces som man skal igennem.

Jeg har jo personligt nydt rigtig godt af din hjæpsomhed flere gange....og andres...for at komme dertil hvor jeg er... og jeg har da bestemt masser at lære endnu.

Der er vel ingen der bevæger sig ind på denne hobby med ret meget viden, ej heller for en "simpel adapter"... men efter noget tid kan de jo alligevel hjælpe andre... heldigvis :) ..... Vil da gætte på at dit udgangspunkt også kunne ligge på et ret fladt sted engang :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

dorkvonwaterfall

  • Indlæg: 861
  • Tilmeldt: tirs 26. jun 2007 22:56
  • Geografisk sted: midtgylland....nærmere betegnet Ikast
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Er der nogen der skal have noget med.....

Indlæglør 26. jan 2013 10:28

Bosse skrev:
dorkvonwaterfall skrev:@Elgen
så var der heldigvis lidt mere substans i dig end trækogskyl......

*Thumbs up*


Den synes jeg der er svær at få noget ud af.... Jeg kan ikke se at trækogskyl (eller nogen der har træk og skyl og har ladet andre vide de har det) har skrevet noget i denne tråd ?

du har ret, det var i en anden tråd hvor man kom med en lign udmelding om priser i Arkadeshoppen, det mindede meget om den her

det var såmænd bare det jeg kom i tanke om da jeg læste det og kommenterede her

EDIT: det var denne tråd jeg kom i tanke om
viewtopic.php?f=29&t=10480
Ex EFTLW,HS,SMB .... and now:
98
Foregående

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron