SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 14:17

K: T-stykker til taster på Commodore 64 (2 udgave)

Handel med andre typer maskiner samt diverse ting og sager
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

K: T-stykker til taster på Commodore 64 (2 udgave)

Indlægons 20. nov 2013 21:18

Jeg prøver på at få en gammel C64, 2 udgave op at køre men mangler to af de to sorte "T-stykker" som tasterne skal sidde fast på, samt metalbøjlen fra mellemrumstasten (den tænker jeg dog er til at lave hvis den ikke kan skaffes).

Så hvis der er nogle af jer som har reservedels-C64'ere til at ligge, så er jeg meget int. i ovenstående. Se evt. billederne:
Vedhæftede filer
undertast.jpg
c64.jpg
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Lubeck

  • Indlæg: 126
  • Tilmeldt: fre 26. apr 2013 12:07
  • Geografisk sted: Asnæs (vestsjælland)
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: T-stykker til taster på Commodore 64 (2 udgave)

Indlægons 20. nov 2013 22:30

Jeg har et par reserve maskiner på lageret, så du kan godt få et par stykker af mig
Nå jeg en gang dør, så håber jeg ikke min kone sælger mine maskiner for det jeg har sagt jeg har givet for dem..!
Se mere sjov og spas på min facebook side
https://www.facebook.com/RetroKonsol2/
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: T-stykker til taster på Commodore 64 (2 udgave)

Indlægons 20. nov 2013 23:33

Lubeck skrev:Jeg har et par reserve maskiner på lageret, så du kan godt få et par stykker af mig


Det vil jeg rigtig gerne ... Sender dig en PB :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

klit22

  • Indlæg: 7
  • Tilmeldt: man 2. feb 2009 01:45
  • Geografisk sted: Jylland Aalborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: T-stykker til taster på Commodore 64 (2 udgave)

Indlægtirs 29. apr 2014 02:32

Hvis denne har interesse så sig endelig til http://www.guloggratis.dk/elektronik/sp ... er-saelges
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: T-stykker til taster på Commodore 64 (2 udgave)

Indlægtirs 29. apr 2014 21:10

klit22 skrev:Hvis denne har interesse så sig endelig til http://www.guloggratis.dk/elektronik/sp ... er-saelges


klit22 skrev:Hvis denne har interesse så sig endelig til http://www.guloggratis.dk/elektronik/sp ... er-saelges


Hej klit22 tak for tilbuddet, men Lubeck var så venlig at sende mig de manglende ting.

Desuden synes jeg at 150,- er i overkanten af hvad jeg vil give for en defekt C64. DBA-priser synes jeg ikke på nogen måde repræsenterer virkeligheden (du kan jo se at det er de samme dyre ting som går igen måned efter måned uden at blive solgt).
150,- er hvad jeg max har givet for de virkende C64'ere som jeg har.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster