SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 15:41

Gives væk: reservedele fra defekte GG, N64, FC, SFC

Handel med andre typer maskiner samt diverse ting og sager
  • Forfatter
  • besked

sales

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tors 5. sep 2013 14:03
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Gives væk: reservedele fra defekte GG, N64, FC, SFC

Indlægtirs 22. sep 2015 09:21

Hej

Jeg har ryddet lidt op og er stødt på nogle defekte dele, som jeg ikke har plads til, så jeg giver dem væk, hvis der er nogen, der vil have dem.
Det drejer sig om:

nogle Sega Game Gear dele. Så vidt jeg husker, tog jeg et par defekte GGs og frankensteinede én, der virkede, fra dem. Jeg skiftede kapacitorer ud i processen, så det vist er ikke bare dem, der er noget galt med.

en Nintendo 64. Jeg havde vist en plan om at bygge en N64 ind i noget andet, og samtidigt skulle jeg lære mig selv at lodde, så jeg flyttede cartridge connectoren. Det virkede vist, men så var der vist nogle problemer med strømforsyningen.
Hvis man er interesseret kan jeg måske også finde en lille converter frem, som vist er en projektor-reservedel, som konverterer fra 12V til 3.3V, og som jeg havde planer om at bruge til at lave en strømforsyning (jeg kan ikke helt huske det).

en Super Famicom uden topplastik. Jeg fik den defekt, og brugte det øverste stykke plastik til at erstatte ét, der var gået i stykker på en anden SFC.

en Famicom. Jeg købte den i sin tid på et gademarked i Hong Kong, så den var temmeligt slidt. Cartridge connectoren virkede ikke ordentligt, og der er blevet foretaget en temmeligt ringe udført udskiftning, så nu virker den vist overhovedet ikke. Det sjove ved den her Famicom er, at den har været brugt i Hong Kong, hvor de havde PAL system. Derfor er hele RF-boardet på den dengang udskiftet, så den kan sende PAL ud. Composite-ud er måske tilføjet senere. RF-boardet er et af dem fra Makko-Toys, som man vist ser i de fleste Hong Kong modificerede Famicoms.


Anyway, hvis man vil have det, er man mere end velkommen. Jeg gider bare ikke ud i noget med at sende det, så man kan afhente det hos mig på Nørrebro, København.
Mvh Morten
Vedhæftede filer
2012-02-24 12.40.46.jpg
RF-board Makko toys
2015-09-22 09.34.11.jpg
SFC
2015-09-22 09.14.59.jpg
Blandet crap
Brugeravatar

Sumez

  • Indlæg: 231
  • Tilmeldt: søn 9. jan 2011 22:42
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Gives væk: reservedele fra defekte GG, N64, FC, SFC

Indlægtors 24. sep 2015 09:34

Helle for Famicom og Super Famicom delene! :)
Brugeravatar

chrisstoffer

  • Indlæg: 520
  • Tilmeldt: lør 19. sep 2009 13:54
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Gives væk: reservedele fra defekte GG, N64, FC, SFC

Indlægtors 24. sep 2015 11:09

Game Gear tager jeg gerne og leger med
(og hvad der evt. bliver tilovers, intet må smides ud)
Billede
Bip Bip Bar
Phone 31255003, mail: chrisstoffer@gmail.com

sales

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tors 5. sep 2013 14:03
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Gives væk: reservedele fra defekte GG, N64, FC, SFC

Indlægtors 24. sep 2015 15:08

Cool. Så lad os sige, at Sumez tager Famicom og SFC og Christoffer tager GG og N64.
I kan hente det en dag hos mig (send mig fx en SMS på 20647151 eller facebook), eller vi kan bare finde en dag, hvor vi er samme sted.

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron