SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 00:25

Søger transport Kbh (Brøndby)-Århus

Handel med andre typer maskiner samt diverse ting og sager
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Søger transport Kbh (Brøndby)-Århus

Indlægman 30. jan 2012 15:05

Hej Til jer alle.

Efter at være faldet over dette forum for nogle måneder siden, under søgninger ang. mame-maskiner har jeg jo fået lidt blod på tanden efter at have læst utallige tråde, og have set tonsvis af fantastiske billeder af folks maskiner :)

Ikke blot fik jeg masser af gode idéer til mame-projekter, men fik osse blod på tanden, og drømme om, flippermaskiner :)

Selvom om jeg ikke lige ku se mig i situationen som pinball-ejer, hovedsageligt på grund af den økonomiske side af sagen, så ligger landet altså sådan at jeg ved impulskøb/bud har skaffet en "Monte Carlo", 1973 fra Bally. (en gammel EM model, som de fleste herinde anbefaler at man starter med hvis man gerne vil lære at renovere og vedligeholde sine maskiner selv).

Blot er der den hage at jeg ikke selv er bilejer, og kan derfor ikke umiddelbart få maskinen hentet. Sælgeren har lovet at han kan have maskinen stående indtil sidst i febuar.

Derfor vil jeg gerne høre om der inden for de næste par uger er nogle af jer som alligevel skal have transporteret maskiner fra sjælland til jylland (århus) og har mulighed for at have en ekstra maskine med.

Jeg forventer naturligvis ikke det skal gøres gratis såfremt nogen af jer har tid/mulighed for at medbringe den, men jeg håber da bestemt det vil ku gøres lidt billigere end de 1000-1500 som jeg kunne forestille mig et fragtfirma tager for turen.

Hvis nogen af jer alligevel tager turen og har en ledig plads bag i varevognen, så må I meget gerne skrive her eller sende en pb.

Mvh Per
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Søger transport Kbh (Brøndby)-Århus

Indlægman 5. mar 2012 22:48

:D ENDELIG :D

Langt om længe !! (i dag (5/3)) er der opstået en transportmulighed, så tråden er ikke længere aktuel og kan nu slettes.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 32 gæster