SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 00:12

bamsekran - instruktioner

Handel med andre typer maskiner samt diverse ting og sager
  • Forfatter
  • besked

morten

  • Indlæg: 479
  • Tilmeldt: tors 13. sep 2007 10:53
  • Geografisk sted: Kolding
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

bamsekran - instruktioner

Indlægsøn 19. feb 2012 21:29

Hej Alle

Der skulle vel ikke være en der kender lidt til bamsekraner ?. Jeg har en Funny Dock (kinesisk model). Jeg mangler instruktionsbog til sådan en, jeg tænker på hvordan DIP swich skal / kan stilles mht sværhedsgrad osv.
Leder efter : Road show, ToM, eller andet spændende
Brugeravatar

jeppex

  • Indlæg: 30
  • Tilmeldt: tirs 12. okt 2010 14:33
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: bamsekran - instruktioner

Indlægsøn 19. feb 2012 22:33

morten

  • Indlæg: 479
  • Tilmeldt: tors 13. sep 2007 10:53
  • Geografisk sted: Kolding
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: bamsekran - instruktioner

Indlægman 20. feb 2012 17:22

Mange tak Jeppex

Det var vist lige netop den jeg skulle bruge. Godt nok ser maskinen slet ikke sådan ud. men printet gør. Mon ikke det det så lykkes at gøre det lidt lettere at få den til at holde noget bedre fast i bamserne :-)
Leder efter : Road show, ToM, eller andet spændende
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: bamsekran - instruktioner

Indlægman 20. feb 2012 18:01

morten skrev:Mon ikke det det så lykkes at gøre det lidt lettere at få den til at holde noget bedre fast i bamserne :-)


Jamen, jeg troede ikke den skulle holde fast i bamserne, hehe... Hvem fanden har nogensinde vundet, eller hørt om nogen som har vundet, en bamse i sådan en maskine.... Den slags maskiner lider da altid af overdrevet muskelsvind?

:lol: :lol:
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

morten

  • Indlæg: 479
  • Tilmeldt: tors 13. sep 2007 10:53
  • Geografisk sted: Kolding
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: bamsekran - instruktioner

Indlægman 20. feb 2012 21:52

Bosse skrev:
morten skrev:Mon ikke det det så lykkes at gøre det lidt lettere at få den til at holde noget bedre fast i bamserne :-)


Jamen, jeg troede ikke den skulle holde fast i bamserne, hehe... Hvem fanden har nogensinde vundet, eller hørt om nogen som har vundet, en bamse i sådan en maskine.... Den slags maskiner lider da altid af overdrevet muskelsvind?

:lol: :lol:



:-)

Som opstiller der det jo det helt rigtige, men som underholdning for børn og barnlige sjæle, er der jo ikke meget ved at den "taber" dem 9 ud af 10 gange
Leder efter : Road show, ToM, eller andet spændende
Brugeravatar

jeppex

  • Indlæg: 30
  • Tilmeldt: tirs 12. okt 2010 14:33
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: bamsekran - instruktioner

Indlægman 20. feb 2012 22:24

morten skrev:Mange tak Jeppex

Det var vist lige netop den jeg skulle bruge. Godt nok ser maskinen slet ikke sådan ud. men printet gør. Mon ikke det det så lykkes at gøre det lidt lettere at få den til at holde noget bedre fast i bamserne :-)


Selv tak - Som jeg lige kunne lure/google er det en model TR1850 du har, så manualen skulle være lige i skabet :)

morten

  • Indlæg: 479
  • Tilmeldt: tors 13. sep 2007 10:53
  • Geografisk sted: Kolding
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: bamsekran - instruktioner

Indlægtirs 21. feb 2012 21:09

Tja hvad model ved jeg ikke helt, har ikke fundet nogen type betegnelse nogen steder. Jeg har en der virker og en der ikke gør (mangler strømforsyning). De er begge af "mærket" Funny Dock men er ikke ens i størrelse / klistermærker. Dog er print det samme og = med det der er vist i brugsanvisningen :-)

Så når jeg for tid må jeg hellere prøve at bytte lidt rundt på delene, så jeg kan vinde ud af om den ene maskine har andre fejl end en manglende strømforsyning.
Leder efter : Road show, ToM, eller andet spændende

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 28 gæster