SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 16:03

Ønskes: Nintendo 64

Handel med andre typer maskiner samt diverse ting og sager
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

mes83

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: tors 2. mar 2006 13:38
  • Geografisk sted: Vejen
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Ønskes: Nintendo 64

Indlægman 23. jul 2012 12:12

Hej alle

Ja, efter at have set Flip's fund af en N64', er jeg blevet helt hooked på at få fat på en Nintendo 64. Min moster og onkel havde en engang, som gik på omgang mellem os fætre og kusiner, men den er desværre længe blevet solgt, og flip's fund bragte en masse minder frem, som da skal genopleves - især også nu hvor jeg er blevet far, så skal sønnike da også have mulighed for at spille lidt N64.

Det jeg ideelt leder efter er: konsollen selvfølgelig, med alle kabler osv., mindst to joypads med ordentlige joysticks, og så ville det være helt perfekt, hvis der mindst var disse spil med; Goldeneye, Mario64, Star Wars - Shadows of the empire. men andre spil ville også være super.


Jeg er allerhelst interesseret i en byttehandel, og har følgende at bytte med. (hvor meget der så skal lægges sammen finder vi ud af;-)


Gamecube platinum edition i original indpakning, med sølv-controller, memory card og 4 spil (Starfox Adventures, Metroid Prime, Super Mario Sunshine og Zelda - the Windwalker)

2 famicloner (NES kopier), en der ligner en PS1 stadig i orignal indpakning, og en der ligner en SNES. Begge har to controllere og lightguns. Desuden har begge maskiner også en række spil indbygget.

2 NES spil; Teenage Mutant Hero Turtles - stadig i original (om end noget slidt) indpakning og Shadow Warriors (Ninja Gaiden) i løs.

2 RCA Lyra 20GB, 3.5" display - portable audio/video 20GB Jukebox. Den ene virker 100%, den anden mangler harddisk og er kun til reservedele. Det smarte ved den er at den også kan optage fra tv, og at man så har en transportabel "videooptager".

Derudover har jeg også en større samling af 50-100 Amerikanske tegneserier. (sikkert flere, når jeg lige får dem talt op) Alle er i very fine/near mint tilstand, dvs. de ser næsten ud som nye. De fleste er af nyere dato, men der er også et par gamle "vintage" imellem.  


Og så har jeg lidt arcade-relateret.

En skrællet Virtua ON maskine, stadig med stol(m sub). et joystick fra samme maskine. Et Happ rat - ligeså snart jeg finder det i garagen. Og så har jeg et par Judge Dredd dele, translite og speaker-del.

Og så har jeg selvfølgelig også stadig en del arcade-PCB'er, der også kunne indgå i en bytte-handel.


Kan ikke lige finde min salgstråd, men det drejer sig om:


Gigandes (m original instruktionsflyer) - Original

Gang Busters - Original

Ultimate Tennis - Original

Klax (m genoptrykt manual) - Original

Football Champ - Original

Euro Football Champ - Original

Super Football Champ - Original

Guerrilla War - Bootleg

Dunk Mania - Original


Men lad mig høre hvis i ligger inde med noget, så er jeg sikker på at vi kan finde ud af en fair byttehandel;-)


P.S: billeder får jeg lige taget, men ellers så skriv lige hvis der er noget i er særligt interesseret i at se billeder af.

MichaelDK

  • Indlæg: 7
  • Tilmeldt: ons 20. apr 2011 09:58
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ønskes: Nintendo 64

Indlægtors 26. jul 2012 16:16

Sådan en har jeg, men skal lige tjekke om alt er der og om den virker. (har været lånt ud), kan heller ikke lige huske hvilke spil jeg har.

Men der er ik noget af det du har og bytte med der har fanget min interesse.
Det eneste jeg lige er på jagt efter i øjeblikket er et apple tv2.

/Michael
Brugeravatar

mes83

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: tors 2. mar 2006 13:38
  • Geografisk sted: Vejen
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ønskes: Nintendo 64

Indlægfre 27. jul 2012 08:16

Hej Michael

Du må meget gerne skrive når du har fundet ud af, hvilke spil du har.
En AppleTV 2 har jeg ikke lige. Men har da en stak PS3 og Xbox360 spil som også kunne byttes. Men gider ikke lige skrive dem op, hvis det nu ikke er noget. Men ser frem til din tilbagemelding.
Brugeravatar

mes83

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: tors 2. mar 2006 13:38
  • Geografisk sted: Vejen
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ønskes: Nintendo 64

Indlægfre 27. jul 2012 20:35

Nå nu har jeg kigget videre i gemmerne, og der er da en del flere spil jeg godt kunne bytte væk.

Det drejer sig om:

Pro Evolution Soccer 2010
Fifa 2010
Fifa 2011
2010 Fifa World Cup
Kane & Lynch 2: Dog Days
Resistance: Fall of Man
Brink
WWE Smackdown vs. Raw 2008
Tiger Woods PGA Tour 08
MotorStorm
Fracture
Tony Hawk Shred, med board (hvis jeg kan finde det)
Fuel
Kane & Lynch: Dead Men
Red Facton: Guerrilla
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2
Alpha Protocol
Assassins Creed 2
WRC

F.E.A.R 2
Little Big Planet
Deus Ex: Human Revolution
Aliens vs. Predator
Toy Story 3
Baja Racing
Call of Duty 4: Modern Warfare
Battlefield Bad Company 2
Brothers in Arms: Hells Highway
Stuntman Ignition

454viper

  • Indlæg: 50
  • Tilmeldt: tirs 12. aug 2008 08:26
  • Geografisk sted: Greve Strand
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ønskes: Nintendo 64

Indlægtirs 9. okt 2012 19:27

Jeg kan se, at jeg ikke har været herinde et stykke tid. Fik du nogen sinde fat i en Nintendo 64, ellers har jeg måske noget du kan bruge?
Brugeravatar

mes83

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: tors 2. mar 2006 13:38
  • Geografisk sted: Vejen
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ønskes: Nintendo 64

Indlægtirs 9. okt 2012 19:36

Hejsa. Ja, har faktisk fået fat i to nu. En alm og så en Pikachu edition og en røvfuld spil. Har også overvejet om jeg ikke bare skulle sælge den alm og de spil der er to af.

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster

cron