SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 10:20

Bore coin door lås

Om arcademaskiner, spil, tips, reparation osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Bore coin door lås

Indlægons 30. mar 2016 18:22

Hvis vi antog at min 2 årige søn havde smidt en nøgle væk til en coin door og coin door er i låst tilstand.
Er der så noget jeg skal vide? Skal jeg bruge et særligt bor? Jeg formoder at man kan købe nye låse?

:D
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 940
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bore coin door lås

Indlægons 30. mar 2016 19:00

Du kan godt købe nye låse, jeg ved dog ikke hvor, men mon ikke der er en venlig sjæl her der kan hjælpe.
Du skal bruge nogle HSS bor, send mig en PB med din adresse, så sender jeg dig nogle :)
Need - More space!
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bore coin door lås

Indlægons 30. mar 2016 19:30

Muerto skrev:Du kan godt købe nye låse, jeg ved dog ikke hvor, men mon ikke der er en venlig sjæl her der kan hjælpe.
Du skal bruge nogle HSS bor, send mig en PB med din adresse, så sender jeg dig nogle :)


Nej, det behøver du altså ikke besvære dig med. Det kan jeg sagtens købe selv nu jeg ved hvad jeg skal gå efter.
Men tak for tilbudet
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bore coin door lås

Indlægons 30. mar 2016 22:20

Bor af hjertens lyst med et alm. metalbor og 2-5 min. efter har du alle 2-kronerne i hånden :)

De første par gange man borer en lås op kan det godt tage lidt tid, men efter et par stykker så finder du "håndelaget" :)

BarrySlisk skrev:Hvis vi antog at min 2 årige søn havde smidt en nøgle væk til en coin door og coin door er i låst tilstand.
Er der så noget jeg skal vide?


Yup, sørg for at gøre ham arveløs allerede nu, og lav et "forældre-tilhold" der forbyder ham at komme inden for 150 meters radius af en arcademaskine de næste 15 år :D
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Johnny rasmussen

  • Indlæg: 956
  • Tilmeldt: tors 6. dec 2007 12:41
  • Geografisk sted: bornholm
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bore coin door lås

Indlægons 30. mar 2016 22:40

Hilsen Johnny
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bore coin door lås

Indlægsøn 3. apr 2016 18:54

Lige inden jeg skulle i gang med at bore ville jeg lige kigge to ekstra steder.

Fandt nøglen i et kattemøbel, som den lille mand også havde fyldt med CD'er og DVD'er :)
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster