SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 22:15

I-Pac

Om arcademaskiner, spil, tips, reparation osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

EgonOlsen

  • Indlæg: 71
  • Tilmeldt: tors 9. mar 2006 14:58
  • Geografisk sted: Slagelse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

I-Pac

Indlægtors 16. mar 2006 18:09

Ok så oprendt dagen, DHL kom med min I-Pac.

Ja den far der jo ikke de store problemer i a sætte i, fik da opfrisket hvad der er højre og venstre, havde jeg åbenbart glemt.

Men så fik jeg et par små problemer.

Jeg kan ikke få macro til at virke.

Her er hvad jeg har gjort.

Define macro: sæt den til ned og alle 3 knapper på player 1
Program I-Pac......Success.
Sart game og prøve, no go. Prøvede lige 5 også da det var default, for at se om den bare ikke havde downloaded til den. Virker heller ikke.

Har nu prøvet et hav a macros mv. intet virker. satte den tilbage på 5 og det virker så.
Hjælp.

Nummer 2 problem er exit game og tilbage til GameEx, dette er normalt ESC, men det duer jo ikke hvis jeg ikke har keyb på. Hvor ændre jeg dette så jeg kan bruge en eller anden combo til det også?
Brugeravatar

EgonOlsen

  • Indlæg: 71
  • Tilmeldt: tors 9. mar 2006 14:58
  • Geografisk sted: Slagelse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 17. mar 2006 21:27

Ok ingen kender svaret. :(

Smider lige et andet spørgsmål her også.

Spil som Rave Racer og Ridge Racer er fuldstænding umuligt at spille. Spillet kører så langsomt at det er næsten 1 frame per 5 sec. Siden de er primært de eneste spil der gør det, regner jeg med der er et eller andet galt som kan fixes, nogle ideer?(Mame)
Brugeravatar

flottenheimer

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: man 25. jul 2005 22:02
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 17. mar 2006 21:38

Rave Racer, Ridge Racer, Prop Cycle, Alpine Racer, Alpine Racer 2 og næsten alle andre 3D spil kører meget langsomt i MAME. Emuleringen er simpelthen ikke hurtig nok endnu - heller ikke hvis du har en 3.7 Ghz Pentium 4 med 4 GB RAM osv. osv. osv.

Vil du spille 3D arcade spil, må du købe de rigtige PCBer.
Brugeravatar

flottenheimer

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: man 25. jul 2005 22:02
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: I-Pac

Indlæglør 18. mar 2006 17:17

EgonOlsen skrev:Nummer 2 problem er exit game og tilbage til GameEx, dette er normalt ESC, men det duer jo ikke hvis jeg ikke har keyb på. Hvor ændre jeg dette så jeg kan bruge en eller anden combo til det også?


Prøv at trykke [Start P1] og [Start P2] ned sammen. Det skulle gerne resultere i "exit game and return to GameEx".

DL_DK

  • Indlæg: 59
  • Tilmeldt: man 14. nov 2005 12:19
  • Geografisk sted: Hillerød
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægsøn 19. mar 2006 16:26

Der er også andre genvejs taster ved at bruge 1player start, samt op/ned/højre/venstre 1Player joystick, ved at ned er pause, ellers er de tab,og enter og ½ så vidt jeg kan huske.

Havde selv gavn af et keybord test program. http://www.passmark.com/products/keytest.htm

Dette er shareware i 30 dage, så det burde være tid nok. Meget godt til at teste knapper som esc shift mm.

Med venlig hilsen

Dennis
They live - Mame

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 49 gæster