SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 07:21

Hvordan bestiller man nemmest varer fra Happ Controls til DK

Om arcademaskiner, spil, tips, reparation osv.
  • Forfatter
  • besked

Gæst

Hvordan bestiller man nemmest varer fra Happ Controls til DK

Indlægsøn 7. maj 2006 12:15

Når jeg prøver at bestille varer fra Happ Controls (http://www.happcontrols.com), skriver de (ved "fase 3" af checkout) at pga. min modtagelses adresse, skal jeg ikke bruge deres online handel, men i stedet sende en email med de ønskede varenumre til happ@suzo.co.uk.

Men der må da være en nemmere måde at bestille fra Happ på, end at sidde og rode med at formattere en email, så de har en chance for at finde rundt i diverse varenumre???

Skal jeg bare ignorere beskeden og fortsætte checkout og således "insistere" på at få varene sendt med det punkt der hedder "Federal Express Economy - International" eller hvad?

Noget der har handlet hos Happ? :?:

Mvh,
Steen
Brugeravatar

Raptor

  • Indlæg: 111
  • Tilmeldt: fre 31. mar 2006 09:55
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hvordan bestiller man nemmest varer fra Happ Controls ti

Indlægsøn 7. maj 2006 13:02

Gæst skrev:Når jeg prøver at bestille varer fra Happ Controls (http://www.happcontrols.com), skriver de (ved "fase 3" af checkout) at pga. min modtagelses adresse, skal jeg ikke bruge deres online handel, men i stedet sende en email med de ønskede varenumre til happ@suzo.co.uk.

Men der må da være en nemmere måde at bestille fra Happ på, end at sidde og rode med at formattere en email, så de har en chance for at finde rundt i diverse varenumre???

Skal jeg bare ignorere beskeden og fortsætte checkout og således "insistere" på at få varene sendt med det punkt der hedder "Federal Express Economy - International" eller hvad?

Noget der har handlet hos Happ? :?:

Mvh,
Steen



Hvad er det du vil bestille der over der er jo flere steder hvor det er noget nemmere at bestille fra

Gæst

Re: Hvordan bestiller man nemmest varer fra Happ Controls ti

Indlægsøn 7. maj 2006 17:36

Raptor skrev:Hvad er det du vil bestille der over der er jo flere steder hvor det er noget nemmere at bestille fra

Det er ikke noget særligt og det SKAL ikke nødvendigvis være fra Happ, men nu var det så lige dem jeg havde gang i. :wink:

Der må vel være nogen herinde der har handlet hos dem.

spacefractal

  • Indlæg: 188
  • Tilmeldt: fre 14. apr 2006 16:59
  • Geografisk sted: Bagsværd
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægsøn 7. maj 2006 18:17

Posten skal sendes med DHL.

Hertil kan det bemærkes at de sender fra England, når det drejer om bestillinger fra EU, så der er kun engelsk moms på.
Brugeravatar

Raptor

  • Indlæg: 111
  • Tilmeldt: fre 31. mar 2006 09:55
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Arcadeshop

Indlægsøn 7. maj 2006 20:03

Jeg har handelet her nogen gange http://www.arcadeshop.de/index.php

lidt dyrere men det koster nogenlunde det samme i den sidste ende.....


(Hvis man ikke går flere sammen)

Steen

Svar fra suzo.co.uk

Indlægman 8. maj 2006 15:51

Nå, så fik jeg svar fra Suzo.co.uk (Happ's samarbejdspartner i UK). Jeg kan se på det hele at jeg nok skal søge andre græsgange.

"If you have placed a web order with Happ Controls in the U.S (for delivery outside the US) your order HAS NOT BEEN PLACED!, YOU WILL NOT BE CHARGED IF YOU HAVE SUPPLIED CREDIT CARD DETAILS. Instead your details/order have been forwarded to ourselves (Suzo UK) as the two companies have now merged."

"Please be aware that we have a strict £100.00 (Pounds Sterling) minimum order value on ALL cash/credit card sales for non account customers (EXCLUDING SHIPPING). We can appreciate that this will effect some customers (hobbyist's, emulator's etc, etc) and we suggest that those people maybe search for resellers/alternate suppliers on the web."

:(

Kan være jeg skal kigge lidt på arcadeshop.de så. :)
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 8. maj 2006 16:03

Ellers på Ebay kan du også finde en del.

Steen

Indlægman 8. maj 2006 17:58

Okay, det må jeg kigge lidt på. :)

spacefractal

  • Indlæg: 188
  • Tilmeldt: fre 14. apr 2006 16:59
  • Geografisk sted: Bagsværd
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 8. maj 2006 20:21

Hmmm? Jeg har bestilt før hos happcontrols.com, uden de store problemer.

(ommend det er nok ret irreternde ikke at kunne ændre kunde oplysninger, således at man må lave en ny konto, da jeg netop er flyttet fornyligt).

"Federal Express Economy - International" sender åbenbart ikke pakker i Danmark, og har hellere ikke hørt dem opererer her. Derfor er det nok post-field, der går galt. Derfor skal du vælge DHL som post firma, for de er netop konkurrent til vores kære Post Danmark. Hermed burde du får lov til at få ordrer igennem med dit Visa.

Jeg har lige bestelt for få dage siden, og det blev bekræftet. Da jeg bestilte første gang (Omkring 1-2 år siden), fik jeg endda en email at det blev afsendt fra England. Det tog nok omkring 2-3 uger, før pakkerne dukker op....

Det er iøvrigt bedst at handle for minimum 25$ hos dem, da man så får en lidt billegere forsendelse (ca halv pris), som endeligt ikke er så dyrt igen.

spacefractal

  • Indlæg: 188
  • Tilmeldt: fre 14. apr 2006 16:59
  • Geografisk sted: Bagsværd
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtirs 9. maj 2006 13:41

hmm, jeg blev netop også afvist, det er dog fandes irreternde :( :(. De må miste en del opsætning pga dette latterlige service.

Steen

Indlægtirs 9. maj 2006 15:14

Ja, jeg fatter heller ikke logikken i det. Grr. :x

Har bestilt hos Ultimarc i stedet. :)
Brugeravatar

bozze

  • Indlæg: 184
  • Tilmeldt: søn 6. nov 2005 17:36
  • Geografisk sted: Stenløse (3660)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 22. maj 2006 12:13

Hej Rødder

Harpcontrols og Suzo er blevet lagt sammen, dog beholder de deres navne
Men styres med 2 hovedkontore 1 i usa som tager sig at usa og 1 i england som tager sig af resten af verden
skal man bestille vare, skal det gøres til england
Mindste køb for 100 pund :x

Jeg kan fortælle at det ikke kune er privat kunder der får en skidt behandling, forhandlere af deres produktor skal pludselig betale fragt for
vare i rest order, det vil sige ( egne erfaringer ) 10 sikringer koster 125,- i fragt og bliver leveret i en kasse fra kopi maskine papir :shock:

Hvis der er stemning for det kan jeg godt købe størrere ordere hjem til folk
men er orderen under de 100 pund er deres fragt meget høj også for forhandlere ( LÆS : de ønsker ikke at handle med os )

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 73 gæster