SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 09:16

Defekt scoremotor i Bally 70'er EM Flipper

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

Pharma

  • Indlæg: 54
  • Tilmeldt: fre 3. aug 2007 11:30
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Defekt scoremotor i Bally 70'er EM Flipper

Indlægman 6. aug 2007 09:31

Hej

Hvor bekymret skal man være for en defekt scoremotor i en 70’er Bally EM flipper?

Jeg er med på, at der er gode guides for rep. af sådanne på nettet, men hvis alt går galt, er det så muligt at købe en repro eller lignende? Det er trods alt hjertet i maskinen, kan jeg forstå.
Og hvordan er det nu lige, findes der klasser af score motorer der er ens til flere modeller af disse maskiner, eller er den enkelte scoremotor tilpasset den specifikke flipper?

Jeg håber, at nogle er jer erfarne hunde vil svare på ovenstående.

MVH Ole

Pinside.dk

  • Indlæg: 237
  • Tilmeldt: ons 9. nov 2005 13:09
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 6. aug 2007 21:17

Hej Ole

Det er den fra Ringe du har for øje - ikk?

Niels Henrik fra Ringe har skulle lave den for dem der har den - men har nærmest dødsdømt den da det er en ordentlig mundfuld at få den til at kører igen - og han har rimelig forstand på de gamle elektromekaniske maskiner.

Det er rimelig nemt at finde de gamle maskiner i noget bedre stand en den fra Ringe - så var det mig ville jeg holde fingerene fra den..
Venlig hilsen

Morten Bech
www.pinside.dk

Pharma

  • Indlæg: 54
  • Tilmeldt: fre 3. aug 2007 11:30
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 6. aug 2007 22:06

Yep, den fra Ringe.

Sælger siger (nogen ville sige naturligvis), at det ikke er så skidt endda. Jeg efterlyste den oprindelige scoremotor, som ikke var ment at skulle følge med. Det skulle nok kunne fremskaffes, og det skulle i øvrigt ikke være så slemt, at få den op at køre igen, men altså, udtalelser fra sælger.

Så super med din second opinion.
Jeg har Niels Henriks nummer, så jeg giver ham et kald - det lader jo til, at han er en ærlig mand.

Jeg er jo bare en af de nostalgiske drenge, der synes de gamle EM’er er sjove. Og den aktuelle flipper kommer netop fra mit fødselsår og har en ”hvor slemt kan det gå” pris.

Har sendt dig en PM.

MVH Ole

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 50 gæster