SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 18:42

Flitstones pris

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

Benja

  • Indlæg: 224
  • Tilmeldt: man 26. nov 2007 17:23
  • Geografisk sted: Skive
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Flitstones pris

Indlægons 19. dec 2007 19:40

Hej..
Jeg er rimelig ny i denne hobby.. Det skal så siges at interessen har altid været der, men pladsen og pengene har manglet.. :lol:

Lige nu er jeg midt i et mame projekt, men nok om det.. Den store interesse er jo nok flippermaskiner..

Jeg er ved at være uddannet elektronik fagtekniker (før mekaniker), så det er indlysende at interessen bliver at sætte maskiner i stand og herefter have glæde af dem..

Nu til mit spørgsmål.. Jeg har overvejet at starte med en flintstones maskine, hvilke prisleje vil den ligge i? Den må gerne være unshopped, idéen er netop at gå og hygge mig med at sætte den i stand..
er den til at skaffe?
Og er der nogen som har indveninger om denne flipper må de meget gerne komme med dem (positive og negative) så jeg ikke starter ud med en dårlig oplevelse..

-Benjamin.
Benjamin Jacobsen
Brugeravatar

pinking.dk

  • Indlæg: 613
  • Tilmeldt: søn 24. jul 2005 00:06
  • Geografisk sted: Brøndby Strand
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægons 19. dec 2007 20:08

5500-7500

Benja

  • Indlæg: 224
  • Tilmeldt: man 26. nov 2007 17:23
  • Geografisk sted: Skive
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægons 19. dec 2007 20:40

okay, det var så prisen..
Tak for det utrolig hurtige svar.. :D
Men bare så indlægget ikke går i glemmebogen, så håber jeg da på lidt mere info fra nogle "kendere" af maskinen..
Benjamin Jacobsen
Brugeravatar

LJK.

  • Indlæg: 293
  • Tilmeldt: lør 27. okt 2007 23:02
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægons 19. dec 2007 20:53