SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 19. apr 2024 11:07

party zone crash

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

tantor

  • Indlæg: 6
  • Tilmeldt: ons 11. jun 2014 20:35
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

party zone crash

Indlægons 9. jul 2014 23:45

Hejsa

Der er lige opstået et problem med min party zone.
Spillede i en halv time hvor den pludselig gik død. Der er ingen liv overhovedet, kun en brummen i højttalerne. Har tjekket sikringer og umiddelbart ser de ok ud. Alle printplader ser også ok ud.

Er der en der kan give lidt HJÆLP?

Dennis
Brugeravatar

ÅrhusC

  • Indlæg: 223
  • Tilmeldt: fre 21. okt 2011 21:02
  • Geografisk sted: Århus C.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: party zone crash

Indlægtors 10. jul 2014 14:55

Hvis det var mig der stod i den situation ville jeg starte med at tage alle stikkene af nede ved transformatoren i bunden af maskinen, og så måle om der kommer det inde der skal fra stikkontakten. Hvis der gør det, så sætter du forsyningssiden sammen igen, og så måler du hvad der kommer ud af transformatoren.
Hvis det alt sammen er i orden så samler du stikkene igen, og måler om den spænding så også kommer derhen hvor den skal. Altså følge ledninger op til print osv., og så måle om du har den samme spænding der. Og hvis det er tilfældet så følge den ind på printet og se om der er noget galt der.

Altså bare gå lidt systematisk frem.

Når det hele er dødt må det være til at finde fejlen, tænker jeg lige umiddelbart.

Du kunne eventuelt også prøve at måle om der er forsyning til lydprintet, og måske ikke til de andre. Du siger der er lyd i højttalerne, så måske det kort får strøm, men det mangler på de andre print. Det er blot et gæt, men prøv dig frem, så skal det nok lykkes...
Hvad ikke haves, skaffes eller laves...!
Brugeravatar

Lilian

  • Indlæg: 46
  • Tilmeldt: søn 19. aug 2012 20:09
  • Geografisk sted: Mern V. Præstø. Sydsjælland.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: party zone crash

Indlægtors 10. jul 2014 22:28

Hejsa.
Vores gjorde det samme da vi hentede den, HBC trykkede bare på fladkablerne, og vip's så virkede den igen. ;) krydser fingre for at det bare det. ;)
Knus.
Pins: Stellar Wars. PARAGON. wh2o, Party Zone. Pinbot :0)

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron