SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 07:44

LOTR ca. pris og udbud

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

Delillo

  • Indlæg: 12
  • Tilmeldt: man 24. jan 2011 21:36
  • Geografisk sted: 6880 Tarm
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

LOTR ca. pris og udbud

Indlægsøn 31. aug 2014 18:57

Hej forum, håber I vil hjælpe mig til lidt afklaring.

Når man nu som jeg, er ret bidt af både flippermaskiner og Tolkien, og hele det univers, der følger med hans forfatterskab, så kommer der et tidspunkt i ens liv, hvor man er nødt til at forholde sig til følgende.

Hvor meget koster en LOTR i dagens Danmark, og er der overhovedet nogle, der kan lokkes til at sælge?

Dernæst

Vil det give bedre mening at vente på Jersey Jacks udgave af Hobitten i stedet for. LOTR har jo trods alt nogle år på bagen efterhånden, og hvis man vælger at købe en JJ, så er den da i hvert fald i superb stand.

Jeg synes, at det er ret mange penge at bruge på et privat stykke legetøj, når man er færdig med at betale fragt og diverse andre ting (Hobitten), men det kan jo godt være at det kan betale sig at bruge flere penge, når man tænker på den lange bane (færre rep. omkostninger og mindre slid).

Jeg tænker ikke på nogle af maskinerne som investering, så de skal 'kun' give mening for mig, og ikke kunne sælges igen til min. indkøbspris.

Hvad ville I vælge?

På forhånd tak

Kent
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LOTR ca. pris og udbud

Indlægman 1. sep 2014 08:24

Priser vil jeg ikke gætte for meget på. Men jeg tror det er ganske givet at Lord of the Rings i fint brugt stand er ca. det halve af en ny The Hobbit.

Lord of the Rings er et mesterstykke af playfield layout og regelsæt. Den vil, som jeg ser det, fremover være højt værdsat i flippermiljøet. Hvis man dertil holder af temaet, gør det kun købet mere oplagt.

Alle flippermaskiner har behov for løbende reperationer og justeringer. Også de fabriksnye. Nogle mere end andre, naturligvis. Men alle.

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LOTR ca. pris og udbud

Indlægtirs 2. sep 2014 07:00

Jeg har lige solgt en lotr for omkring 30k.
Og bestilte en Hobbit for lang tid siden, mener prisen leveret bliver omkring 60k.
Du kan bestille den via Holland/England /Sverige osv så slipper du selv for bøvl med told og skat.

Mvh
Michael
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster