SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 17:00

Måske en østjysk flipperforening?

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

CuriousDan

  • Indlæg: 145
  • Tilmeldt: tirs 30. mar 2010 06:49
  • Geografisk sted: Østjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Måske en østjysk flipperforening?

Indlægtors 26. feb 2015 15:08

Kære alle,

Det er på samme tid glædeligt at se, at det går glimrende med flipperiet på Sjælland, men trist at det halter gevaldigt i resten af landet, og her tænker jeg så på Østjylland/Aarhus. Hvad kan man gøre ved det? Er der entusiaster, der har tid og overskud til at køre en lille arkade? Eller måske en forening, a la Trøjborg Arkadeforening?

Jeg ville da være interesseret i at støtte med arbejdskraft og medlemsskab af en ØF, såfremt sådan en ville opstå. Tror I, der kunne være en økonomisk model for erhvervelse evt. leje fra Sjælland af maskiner? Skriv, hvis I får nogle gode ideer også med de andre foreningsaspekter.

Her er vedtægterne for TAF: http://tasf.dk/?page_id=25
og her referater fra deres generalforsamlinger: http://www.tasf.dk/forum/viewforum.php? ... e5e5d3cf22

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Måske en østjysk flipperforening?

Indlægtors 26. feb 2015 16:33

jeg har masser af maskiner der kunne sættes op men har desvære 1 time til århus. er på job 37 timer om ugen og hustru og 2 børn og et gammelt nedlagt landbrug så fri tiden er sparsom.. desvære :(

mvh

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Måske en østjysk flipperforening?

Indlægfre 27. feb 2015 06:59

er der nogle der har besøgt TAF. kan se der ikke nogle nye tråde fra 2015 på deres hjemmeside.. er det gået helt død..
4 fremmødte til generalforsamling er heller ikke meget..

jeg er faktisk ret sikker på at starter man en forening så stiller kommunen lokaler til rådig hed gratis.. jeg er dog ikke sikker på om man så skal være ude af lokalerne igen samme aften og alt skal fjernes..

min lille bror startet en pc klub en gang de fik lokaler gratis fredag lørdag og søndag men de rytter jo helt op når de køre igen..

mvh
Brugeravatar

1up

  • Indlæg: 2694
  • Tilmeldt: søn 14. sep 2008 16:45
  • Geografisk sted: Bjerre (Hornsyld)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Måske en østjysk flipperforening?

Indlægfre 27. feb 2015 07:28

TASF er ikke aktiv pt. Jeg har snakket med formanden (Clemens), og det der skete var at bestyrelsen blev ramt af real life. Clemens blev far, og 2 fra bestyrelsen flyttede til København i forbindelse med arbejde, og jeg selv blev også nødt til at forlade bestyrelsen pga. arbejde.

Det der har været TASF's problem er at få medlemmerne til at dukke op igen og igen. Det har været lidt tyndt nogle gange, når der har været åbent om onsdagen, mens der har været fantastisk fremmøde til weekend arrangementerne.

Hvis man vil have mere indsigt i hvad det kræver at stifte en forening så prøv at kontakte Clemens på tasf.dk eller på facebook siden
Brugeravatar

BeJodFan

  • Indlæg: 201
  • Tilmeldt: søn 17. jun 2007 19:06
  • Geografisk sted: Aalborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Måske en østjysk flipperforening?

Indlægfre 27. feb 2015 07:46

Hej, ja det kunne helt sikkert være sjovt med lidt offentligt/kommercielt/forenings flipperi. Jeg tror desværre bare der er for store afstande i jylland og for langt imellem os der brænder for den hobby. Har selv funderet over noget flipperi i nærheden af Aalborg, enten forening eller andet. Men igen..... der er for langt imellem os og for få der dyrker den hobby i Aalborg området.

/Jan
__________________________________________________
Flipper i spil: STTNG, IJ, AFM, SS, CV, TZ, TAF, SWE1, RFM, NF, TOM, ToTAN, Take Five, CftBL, RS, T2, HSII, BSD.
Enarmet: Super Jackpot.
Arcade: Sega Astro City, Taito Egret II, Yatzy vægspil og Cocktailbord.
Pachinko: Nishijin
Visual Pin: Sharpin/Switch

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Måske en østjysk flipperforening?

Indlægfre 27. feb 2015 18:44

jeg bladret lige billeder ingen på fjæsen. nøj der er ikke mange træ kabinetter eller dedikeret maskiner på billederne..

hvor er køre maskiner henne :) :) :)

mvh

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster

cron