SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 20:28

Pris på Road Show?

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Pris på Road Show?

Indlægsøn 27. dec 2015 09:22

Hej Alle

Kort og godt: Hvad er den "normale" markedspris for en Road Show? Jeg har egentlig allerede købt den, men tænker lidt på om jeg mon har ladet følelserne løbe af med mig og betalt for meget for den? :)

Maskinen står generelt fint, men ikke som sådan restaureret eller noget. Spiller fint, og mekanisk er det eneste jeg har fundet at Ted ikke vil kigge til venstre og Red ikke vil lukke øjnene. Der er dog ikke fejlsøgt på dette endnu. PF er i generelt fin stand dog med det typiske "fish-wear" og slidtage omkring start city hullet.

Nogen der ved hvad de handles til, eller tidligere er handlet til?
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)

Claustorp

  • Indlæg: 23
  • Tilmeldt: tirs 21. jan 2014 21:55
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pris på Road Show?

Indlægman 28. dec 2015 12:32

Jeg gav 12500 Kr. for min Roadshow. Den var 100 % i orden mekanisk og elektrisk. Playfield er også helt intakt uden slid ved fisken.

Så hvis du har fejl på både Ted og Red og slid ved fisken, håber jeg ikke du har betalt for meget.

Det er et stort arbejde at tage Ted og Red ud. Der er mange små spoler og fjedre der skal spille sammen for at øjne og mund virker. Jeg fik en fejl på Ted senere og måtte have hjælp til at få ham op at køre igen.

Mvh Claus
Pins : Roadshow, Hurrycaine og Austin Powers
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pris på Road Show?

Indlægons 30. dec 2015 04:22

Hej Claus

Tak for svar. Jeg gav 14.000, så jeg har nok givet lidt for meget. Men som nævnt så tror jeg lidt følelserne løb af med mig da det var en maskine jeg altid havde ønsket mig og nu lige fik chancen. Det skal dog siges at sælger har lovet at vi nok skal få styr på de 2 fejl i hovederne, og generelt er super super hjælpsom. Så det er jeg slet ikke nervøs for at der nok skal komme styr på.

Nu ved jeg ikke hvor længe det er siden du gav de 12500? Har skrevet med en anden som også gav 12500 for hans men det var så et par år siden, og han mente prisen måske var steget en smule siden da.
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)
Brugeravatar

MK83

  • Indlæg: 435
  • Tilmeldt: ons 26. sep 2007 23:03
  • Geografisk sted: Nordjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pris på Road Show?

Indlægons 30. dec 2015 16:22

Hey Michael.

Jeg synes ikke 14000 lyder helt hen i vejret. Hvis standen er OK.
Det er nok ca prisen på en flot roadshow med de prisstigninger vi har set det sidste stykke tid.

Det vigtigste er at du er tilfreds og glad for dit køb :wink:

Mvh MK
Flipper: Getaway, Corvette, Indianapolis 500, Circus Voltaire, Roadshow, Flintstones, Johnny Mnomic, Scared Stiff.
Arkade: Battle Gear 4 Tuned, Daytona Usa 2 Power Edition, Mame Maskine, Compugame med hyperspin.

Se Mit Gameroom -----> https://youtu.be/6riobBwahCw

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster

cron