SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 11:54

Salgs spørgsmål til forum!!

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Salgs spørgsmål til forum!!

Indlægman 16. jan 2017 03:30

Jeg har et spørgsmål til forum!
Jeg har solgt en flipper til en mand i udlandet.
Jeg købte den som ny i juni måned, jeg mener 110% at den intet fejlede da jeg sendte den. I er mange som har spillet den og har ingen problemer været.

Manden har nu kontaktet mig og siger den er helt gal, han forventer jeg betaler for forsendelsen og giver pengene retur.
Maskinen er solgt i privat regi, så yder jo ingen garanti.
Men har det jo også at hvis den virkelig er defekt og dette ikke skyldes transporten. Så kan jeg jo gå til distributøren, og måske få rettet fejlen.
Dette er en maskine til over 60.000kr, så gider jo heller ikke ud i noget fup.

Hvad tænker i??

Mvh
Michael

PS. Dette er bare en forespørgsel på hvad i ville gøre
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

Danniboy

  • Indlæg: 675
  • Tilmeldt: man 17. aug 2009 18:06
  • Geografisk sted: Easterbronx
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Salgs spørgsmål til forum!!

Indlægman 16. jan 2017 09:57

Michael,

Det kommer an på hvad den fejler. Nu kender jeg dig jo, og ved du ikke snyder, men det gør manden der har købt den måske ikke. Men som køber har man altid risiko efter mdotagelsen, og skal ikke skrive under på modtagelsen før man har tjekket der ikke er transportskader og her taler jeg af erfaring. Køber kan ikke bagefter komme og klage hvis der er transportskader.

Hvis der derimod er fejl på print osv. er det en anden sag, men disse kan jo også slåes løs under transport. Jeg ved at helt nye maskiner modtaget I f.eks. Pinlab, også har haft enkelte ting der ikke virkede efter modtagelsen, men ikke helt galt som beskrevet.

Nu har du ikke skrevet hvad som er gået I stykker, men som du skriver er der jo som udgangspunkt ingen garanti, og hvis man vil være helt sikker, så må man jo afhente selv!
Pins: Aerosmith, Flash, På vej: Iron Maiden
Ejet: Austin Powers, Fish Tales, Pinbot, Millionaire, Embryon, Cherokee

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron