SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 10:09

Magic Girl

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Magic Girl

Indlægfre 24. mar 2017 12:45

Havde aldrig hørt om maskinen før, men tilsyneladende endnu en maskine der har været en masse usikkerhed omkring:

http://www.pinballnews.com/games/magicgirl/index3.html

Tænker ikke det er en vi skal forvente at se i Danmark foreløbig :)
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Magic Girl

Indlæglør 25. mar 2017 00:06

Sejt med nogen andre producenter, og et meget anderledes skud på stammen, syntes dog desværre ikke den ser sjov ud :P
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Magic Girl

Indlæglør 25. mar 2017 13:36

En vis hæderkronet tidligere prof. pinball designer, der bla. er kendt for at bruge farvel lilla på sine spil, proklamerer at han vil håndbygge 20 eksemplarer af den flotteste flipper nogensinde, hvis der er 20 købere. Han får 20 købere og går i gang. Det 6 år siden, tror jeg.

Han bruger sidenhen utrolig lang tid på at udvikle spillet. Og desværre også mange penge. Så han til sidst må meddele, at han ikke kan færdiggøre projektet og levere det han har fået betaling for. Bliver lunchet af pøblen, folk han skylder penge for dele og arbejdsindsats og, ikke mindst, de 20 kunder.

Han bliver redet af nogle mystiske folk, der vil til at lave flippere. Mod at han designer nogle nye maskiner til dem. Meget fordækt, og den generelle tone visse steder er, at her er der tale om yderligere svindel. Men ikke desto mindre er denne maskine netop blevet præsenteret på TPF.

https://images.pinside.com/2/21/22108de ... 938fc3.jpg

Og Magic Girl er tydeligvis kun 80%. Pæn og med nogle seje nye ideer. Men så ikke så meget mere end det.

Nogle af dem der nu endelig har modtaget den, efter års venten, har sat den til salg uden at åbne æsken den blev leveret i. Dog også til en særdeles solid pris.

Personligt kan jeg slet ikke vende mig til det dybe kabinet. Jeg siger: lav og bred skærm til pinball!

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster