SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tirs 19. mar 2024 09:21

Harley Davidson pinball - Forskellige modeller?

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Harley Davidson pinball - Forskellige modeller?

Indlægtirs 28. aug 2018 09:56

Hej,

Jeg er gennem en bekendt blevet spurgt om jeg kan hjælpe med at støve en Harley Davidson flippermaskine op til en af hans bekendte :)

Men da jeg så begynder at sidde og kigge er der umiddelbart 3 forskellige. En fra Bally (1991), en fra Sega (1999) og en fra Stern (Også 1999). Derudover er der så endda nogen der i tyskland osv betegner en maskine som 3rd edition. Så alt i alt er jeg ret forvirret...

Så er der nogen der har lidt kendskab til de forskellige modeller? Er den fra Sega og Stern i bund og grund samme maskine siden de er fra samme årgang? Hvad er en 3rd edition?

Og kendes prislejet overhovedet på en af ovenstående? Han er blevet tilbudt en maskine (som jeg ikke kender mærket på endnu), men fik at vide den nok skulle koste 21-22.000 hvilket jeg synes lyder ret højt for en så "ikke populær" maskine som det lader til at være. Men måske det faktisk er prisen hvis den er ret sjælden?

Har du en Harley Davidson flipper til salg så send endelig en PB. Og har du mulighed for at kaste lidt lys over sagen så hører jeg også meget gerne fra dig :)
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Harley Davidson pinball - Forskellige modeller?

Indlægtirs 28. aug 2018 10:50

Der er 2 forskellige Bally (Williams) fra '91 og Stern/Sega fra '99 produceret i 3 runder, eneste forskel på de 3 runs er så vidt jeg ved kabinetterne og nogle "toys" på playfield.

Aner ikke meget om prisen.

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster