SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tirs 19. mar 2024 05:37

Ny maskine?

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Ny maskine?

Indlægtirs 14. maj 2019 11:58

Hmm er der ny maskine fra Stern, Superman 78?

Billede
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ny maskine?

Indlægtirs 14. maj 2019 12:00

Måske et skrottet design... har ikke fået læst det hele...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ny maskine?

Indlægtirs 14. maj 2019 21:40

Det er så vidt jeg ved et eller andet mystisk parløb mellem Stern, Joe Kaminkow og Chris Franchi.

Joe har tjent milliarder på enarmede og vil gerne betale for "fede" licenser som han vil have Stern til at lave flippere til. Licensholdere han i forvejen kender fra arbejdet med enarmede. Det er foreløbig blevet til Bat66, Beatles og Munsters. Bat66 og Beatles skulle være hans egne hjerte-projekter. Koste hvad de vil.

Joe har et rygte som værende helt ustyrlig når han først sætter sig noget for. Og betaler Chris for at lave koncept artwork til yderligere licenser som han har på hånden og som han forlægger Stern. Beetlejuice, Superman og ???? hvem ved hvad ellers.

Stern siger, stop en halv makker, vi har ikke kapasitet til alt det du kommer med. Og vi har nogle designere, kreativ ledelse og øvrige medarbejdere der gerne vil have lidt medbestemmelse over vores biks. Tak, men nej tak.

Chris siger, jeg ejer mit grafiske arbejde - min kunst - og gør med det hvad jeg vil. Jeg er freelance, og dette ryger direkte i min portefølge.

Stern bliver pissesur, da de skal forklare hvorfor de her spilleautomater ikke bliver til noget. Skiltser der i øvrigt indeholder 0% spilleplade og 0% software. Hvilket må siges at være lang vej hjem. Hvilket den store flipper-kultur centrifuge hurtigt glemmer alt om.
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ny maskine?

Indlægons 15. maj 2019 22:50

Hey Søren

Fedt! tak for uddybning...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron