SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 06:23

Dae dice and colour - nybegynder

Om enarmede, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Lubeck

  • Indlæg: 126
  • Tilmeldt: fre 26. apr 2013 12:07
  • Geografisk sted: Asnæs (vestsjælland)
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Dae dice and colour - nybegynder

Indlægfre 26. apr 2013 12:36

Hej folkens.
Jeg fik fornyeligt en DAE dice and colour som var defekt, jeg roede lidt med den og fik den til at køre som den skulle.
For at være god ved den hev jeg alle print ud af maskinen for at rengøre dem, og lagde dem løst ind i maskinen bag efter for at tjekke at alt var som det skulle være.. Det var det.. Så skruede jeg det hele fast igen, og så var den død!!!
Ud med det hele igen, efter se, ligge det løst ind igen, så virkede displayet, og valserne, men ingen lyd eller lys i top tavlen dog viser banken nu 0000 hvor den før startede på 1200. Jeg har prøvet at nulstille den via test programmet.
Der sidder et lille print til venstre med 3 led pære på, der sider også to( gætter jeg på) volt regulatorer.. Den ene bliver nu meget varm hvor den anden er kold..
Er det der problemet ligger eller er der noget andet jeg skal være opmærksom på.
Jeg er laver elektronik og spille konsoller på hobby basis, så jeg er ikke helt novice, men vil hellere spørge en gang for meget end en for lidt, da det ville være ærgerligt hvis den ikke kom til at køre igen.
Håber der er en der kan hjælpe.
De bedste hilsner
Lübeck
Nå jeg en gang dør, så håber jeg ikke min kone sælger mine maskiner for det jeg har sagt jeg har givet for dem..!
Se mere sjov og spas på min facebook side
https://www.facebook.com/RetroKonsol2/

Tilbage til Enarmede

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 26 gæster