SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 23:55

Jackpot high noon - hopper tom - hvordan fyldes op?

Om enarmede, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

perolsen

  • Indlæg: 377
  • Tilmeldt: tirs 19. dec 2006 21:16
  • Geografisk sted: Nordjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Jackpot high noon - hopper tom - hvordan fyldes op?

Indlægtors 12. sep 2013 20:28

Hej Hej

Jeg har igen brug for jeres gode hjælp :)

Jeg har en væghængt jackpot high noon jeg prøver at stille ind.
Maskinen bliver ved med at skrive "hopper tom"
Jeg har prøvet at stille på de forskellige indstillinger i testmenuen under hopper, men jeg har nok ikke stillet det rigtige sted for at fortælle den at der altså er mønter i hopperen :)

Man kan vælge mellem tre hoppere (tror jeg) lige meget hvilken jeg vælger så forstår den ik at der er mønter i.
Jeg kan godt få den til at smide mønterne ud via menuen, også hvis jeg trykker på credit når jeg er i gang med et spil.

Hvad er det li jeg mangler at stille?
Jeg har prøvet at finde manual til den på nettet, men det ser ik li ud til at det kan findes, bare så jeg havde en ide om hvad de enkelte menupukter gør.

Der hvor spille knapperne sidder, er der til venstre et hul, det ser ud til at det er til en nøgle, er det den der skal drejes for at fylde mønter i, eller hvad er den til? (nøglen har jeg ik)

Mvh Per
Mvh
Per Olsen
Se mit game room OPDATERET SEPTEMBER 2023!
https://www.youtube.com/watch?v=mPhUhzPt9w4
Brugeravatar

Lubeck

  • Indlæg: 126
  • Tilmeldt: fre 26. apr 2013 12:07
  • Geografisk sted: Asnæs (vestsjælland)
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Jackpot high noon - hopper tom - hvordan fyldes op?

Indlæglør 14. sep 2013 19:42

Hej Per.
Nøgle til venstre er højst sansynlig en tilt nøgle, til at slette en tilt kode på maskinen.
Prøv evt at nulstille maskinen. Det skulle være menu 21 hvis det er en DAE. Når du står på menu 21, trykker du på den venstre og midterste hold knap, så slukker maskinen kortvarigt, og den er nulstillet, det er også muligt du kan kan slå hopper advarslen slå hopper advarslen fra via tilt nøglen, eller permanent fra via dip switchene på stik printet.
Mange hilsner
Lübeck
Nå jeg en gang dør, så håber jeg ikke min kone sælger mine maskiner for det jeg har sagt jeg har givet for dem..!
Se mere sjov og spas på min facebook side
https://www.facebook.com/RetroKonsol2/

Tilbage til Enarmede

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 31 gæster