SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 21:48

Hjælp til Luxor compugame (hopper)

Om enarmede, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

Xdream3

  • Indlæg: 10
  • Tilmeldt: lør 19. okt 2013 18:04
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Hjælp til Luxor compugame (hopper)

Indlæglør 19. okt 2013 23:47

Hej jeg vil bare høre om der er en venlig sjæl der kan hjælpe en nybegynder ang min ny indkøbte Luxor maskine?

Jeg vil gerne have den til at smide 20kr mønter ned i hopperen (den har kun 1 hopper) men den smider alt ned i boksen i højre side. 1-2-5-10-20kr de andre mønter er det fint nok med at den smider dem derned. Men 20kr skulle meget gerne gå i hopperen. noget andet mystisk er at maerke value kun kan vælges imellem 25-50 øre & 1 krone, skulle den ikke meget gerne være 20kr? for når jeg vil trykke pay out vil den udbetale i 1 kroner...på feks 5800 kredit vil udbetale 1450 payout marker.. polet value står på 20kr, er den indstillet forkert? og hvordan får jeg det evt rettet?

på forhånd tak

baker-street

  • Indlæg: 176
  • Tilmeldt: man 29. dec 2008 09:00
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp til Luxor compugame (hopper)

Indlægsøn 20. okt 2013 10:14

Hey 8) prøv evt på www.bally.dk her er forums om tips-triks vdr enarmet Hilsen Baker-street 8)

Xdream3

  • Indlæg: 10
  • Tilmeldt: lør 19. okt 2013 18:04
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp til Luxor compugame (hopper)

Indlægsøn 20. okt 2013 11:29

Tusind Tak Baker-Street :)
Brugeravatar

Lubeck

  • Indlæg: 126
  • Tilmeldt: fre 26. apr 2013 12:07
  • Geografisk sted: Asnæs (vestsjælland)
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp til Luxor compugame (hopper)

Indlægman 21. okt 2013 11:16

Halløj
Du skulle meget gerne kunne sætte value op til 20kr i menuen.
Ang hopper, så er det muligt du kan selv kan kode den alt efter hvilket indkast der sidder i den.. Ellers er en ide at håndsortere mønterne.. Så start med at smide en god håndfuld 20'er i , og så som der bliver spillet på den, så selv ligge de 20'ere der kommer ind ned i hopperne. Hvis der så bliver vundet mere end hvad der er i hopperne, vil den komme med en tilt kode...
Mener jeg har lidt manualer til compugame hvis det har interesse..
Mvh
Lubeck
Nå jeg en gang dør, så håber jeg ikke min kone sælger mine maskiner for det jeg har sagt jeg har givet for dem..!
Se mere sjov og spas på min facebook side
https://www.facebook.com/RetroKonsol2/

Xdream3

  • Indlæg: 10
  • Tilmeldt: lør 19. okt 2013 18:04
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp til Luxor compugame (hopper)

Indlægman 21. okt 2013 20:54

Hej Lubeck :)

jeg ved ikke helt hvad det er jeg har sat forkert, for når jeg vil trykke payout på feks 1000 kredit (250kr) vil den udbetale 500 poletter. Når payout maerke er sat til 20kr skulle den meget gerne skrive payout 14 og lade 10kr blive som kredit. mønterne hopper heller ikke over i hopperen, men i cash boxen :(

har prøvet at rode mig igennem alle menuerne men kan ikke få den til som jeg vil.. når jeg trykker på payout lige pt siger den maerke hoper tom, mindste udbetaling 1kr.. men den skal være på 20 kr.. er det en switch der står forkert på den der styrer mønt indkastet? alle switchene står samme vej fra 1-6? jeg er ved at blive bims over det.. de poletter skulle meget gerne være sat til 20kr men det er kun payout maerke der kan stå på 20kr, de polletter kan kun stå på 25 øre 50 øre og 1 krone...

hvis du har tid og lejlighed vil jeg meget gerne have de manualer tilsendt du har. det vil jeg sætte stor pris på ;)


Mvh xdream3

JVP

  • Indlæg: 310
  • Tilmeldt: ons 30. jan 2008 14:33
  • Geografisk sted: Greve
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp til Luxor compugame (hopper)

Indlægtirs 22. okt 2013 07:35

Dit problem ligger i at du bruger det forkerte stik i automaten, dvs. mærke hopper stikket.......... du skal flytte/bruge polet hopper stikket, så udbetaler den det rigtige beløb med mindre der er lavet noget hack...........

Xdream3

  • Indlæg: 10
  • Tilmeldt: lør 19. okt 2013 18:04
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp til Luxor compugame (hopper)

Indlægtors 24. okt 2013 01:03

Takker for svarene gutter (specielt Lubeck):D jeg har fundet en der kan kigge på det, får et ny programmeret møntkast i da det gamle er godt slidt... Problem solved :D

Tilbage til Enarmede

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 26 gæster