SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:47

Enarmet Rocky Mountains Rep.

Om enarmede, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

Halken

  • Indlæg: 3
  • Tilmeldt: ons 4. mar 2009 13:25
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Enarmet Rocky Mountains Rep.

Indlægons 4. mar 2009 13:30

Jeg har fået en Enarmet ved navn Rocky Mountains. Men den dutter ikke. Jeg kan sagtens køre menuerne igennem. Men det er som om den trænger til en Reset eller noget.

Nogle som kan hjælpe mig her?

hr.mulle68

  • Indlæg: 10
  • Tilmeldt: søn 8. mar 2009 10:29
  • Geografisk sted: fyn
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Enarmet Rocky Mountains Rep.

Indlægsøn 8. mar 2009 10:48

Hej Halken her et par muligheder.

1. for normal nulstilling kan du i prgtest trykke på hold switch 3, mener det er i prg no 6.

2. Hvis den har en random fejl, så kan du holde switchen til mønt-indkast nede i nogle sec, så laver den en timeout (total nulstilling)

3. Der kan så være ret mange grunde til at den ikke gør som den skal, men det kan nu også fixes, men så må du komme med noget mere spec. på hvad der er galt, og hvorfor du mener den skal nulstilles.

4. Endelig, så har jeg komp. diagram, samt en del stumper til disse maskiner bla. ram og prommer transistorer og meget andet, og kan da også være behjælplig med evt rep.

Hvis oven-nævnte ikke løser problemet, kan du sende mig en mail på: hr.mulle@gmail.com

Mvh. flemming

Cyberdims

  • Indlæg: 1
  • Tilmeldt: tirs 2. maj 2017 22:55
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Enarmet Rocky Mountains Rep.

Indlægtirs 2. maj 2017 23:30

Jeg har en maskine magen til. Der er lys i den og møntindkast virker, men det er også det.
Den skriver FFFF og FF i alle felterne det er det.
jeg kunne da rigtig godt bruge et diagram hvis du stadig har det ??og gerne tips og triks :-)

MVH
HBO

orla

  • Indlæg: 26
  • Tilmeldt: tirs 19. feb 2013 08:44
  • Geografisk sted: Ølstykke
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Enarmet Rocky Mountains Rep.

Indlægons 16. aug 2017 21:06

Nulstilling af en 44'' enarmet er: svip ind i test og step op til test 8 og så trykke på hold 3 knappen på døren, og så svip ud af test igen....virker print som det skal burde maskinen virke nu...
Tlf. 28206250
Mvh. Orla

Tilbage til Enarmede

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster