SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 23:51

Dagens Fund

Om andre maskiner eller om helt andre emner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Elgen

  • Indlæg: 1260
  • Tilmeldt: tors 12. jan 2006 10:17
  • Geografisk sted: Vanløse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægsøn 23. sep 2012 09:40

Bosse skrev:...sikke dog en gang gammelt lort :) ....

Hmmm, Unge Mand. Jeg Maa sige at jeg finder din manglende respekt for disse forfædre foruroligende, tsk tsk...
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægsøn 23. sep 2012 11:35

Elgen skrev:
Bosse skrev:...sikke dog en gang gammelt lort :) ....

Hmmm, Unge Mand. Jeg Maa sige at jeg finder din manglende respekt for disse forfædre foruroligende, tsk tsk...


Hehe, tænker det nok netop er min alder som gør at jeg ikke kender noget særligt til de maskiner.

Da NES og SMS kom til europa, og blev til at kunne købes for penge, havde jeg jo en alder hvor man havde fået øjnene op for øl og det modsatte køns lyksaligheder :)
Så det var mest venner og kammeraters små søskende som havde den slags maskiner, og ikke rigtigt noget vi tog alvorligt.

Først da Nintendo 64 kom blev konsolmarkedet værd at tage alvorligt igen, og da PSX så kom var det jo interessant at spille på den når ens egne unger var sendt i seng :)

Næh du :) da jeg var barn drømte vi om Atari 2600 og Philips G7000 som virkede fantastiske i forhold til de evindelige pong-maskiner vi alle havde stående og som bare ikke længere virkede interessante med deres s/h og ensartede grafik, hehe....Men den slags seje konsoller var jo kun for de rige, hehe....

... indtil man selv kunne spare sammen og sidde foran en sej Vic20, en TI99A og en C64 :D
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

mes83

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: tors 2. mar 2006 13:38
  • Geografisk sted: Vejen
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægsøn 23. sep 2012 12:16

Den SEGA Master System er simpelthen for sej. Sig endelig til hvis du vil af med "lortet" ;-)
Hvilket spil er indbygget? (Bare tænd maskinen uden spil i, så starter der et indbygget spil) Mener de første modeller havde Alex the Kidd og de senere havde Sonic.

Har brugt timer på sådan en SEGA hos en af mine venner.
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægsøn 23. sep 2012 12:48

Det er versionen med sonic indbygget.... Har jo ikke prøvet alle spillene endnu.... og ved ikke hvor mange naboen finder yderligere, så det bliver ikke lige nu jeg vil af med den.

I øvrigt købte jeg en Spansk version af NES med et underligt gamepad (Byttes gerne væk. Se: viewtopic.php?f=28&t=12197) her for nogle måneder siden... har desv. ingen spil til den. Se billede.

Der hvor jeg bor, i blokbyggeri, er der storskraldsrum i hver 3-4 blok, og mange gange om søndagen går jeg en tur hvor jeg kigger ind i rummene. Vedhæftet er et billede af nogle af de ting som jeg har fundet det sidste års tid.

Udover tingene på billedet har jeg osse fundet en PSONE, en PSX med chip, en PS2 i den flade udgave, nogle flere uoriginale PS gamepads, en del PSX-spil og enkelte PS2 spil, en hel pose xbox-spil som jeg dog gav til en kammerat, og yderligere en gameboy.

... og sikkert flere ting som jeg ikke lige kan huske, hehe... det må vente til jeg rydder op i mit kælderrum igen :)
Vedhæftede filer
002.jpg
001.jpg
Senest rettet af Bosse fre 1. feb 2013 03:47, rettet i alt 1 gang.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

mes83

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: tors 2. mar 2006 13:38
  • Geografisk sted: Vejen
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægsøn 23. sep 2012 18:47

25,- for en NES. Det er simpelthen til at blive misundelig over.... Jeg vil da godt give det dobbelte :-P

Går selv og leger med ideen om at få fat i en NES eller SNES og så bygge en PC ind i den. Men har ikke kunnet finde en endnu. (Det skulle jo helst ikke være en fin og velfungerende - det ville jo være synd)

Controlleren er en Nintendo MAX controller. Blev udgivet i 1988 og var vist også med i en NES deluxe pakke. Sjovt nok en noget revolutionær controller med analog controller og "vinger".

Fedt med alle de godter du har fundet. Det kan jeg godt savne lidt, nu hvor vi er flyttet fra Århus.
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægtirs 5. feb 2013 17:54

Var lige nede i GameStop for at se om de havde nogle interessante brugte PS2 spil i forb. med deres "3 stk for 39,- tilbud". De havde faktisk intet som var noget værd. Næste alt hvad der var tilbage var de evindelige sportsspil. Hehe, tror de havde 20-25 eksemplarer af fifa 06.

Well, tog de eneste tre spil som ikke var Sportsspil eller EyeToy og stillede mig i kø for at betale.

Fyren før mig hiver så en PS3 med en controller op af sin pose og siger at han er der for at sælge den. Da jeg hører at butikken vil give ham 100,- for hans PS3 siger jeg til ham at jeg vil give ham 200,- og vi går derefter ud af butikken for at handle, og jeg slæber hjem med en PS3 (80gb) med en controller for 200,- .... Og købte også 5 af hans spil for yderligere 100,- før han gik tilbage til butikken for at sælge resten af spillene.

Synes det var en ganske god handel :)
Senest rettet af Bosse tors 7. feb 2013 19:18, rettet i alt 1 gang.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

fliplismc

  • Indlæg: 1110
  • Tilmeldt: tirs 23. nov 2010 00:38
  • Geografisk sted: Vejle - Jylland
  • Highscores: 18
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægtirs 5. feb 2013 22:22

Wow.. ikk dårligt, slet ikk dårligt. Jeg skulle nok have budt 300 hvis jeg stod i den kø ;)
BilledeBillede
Brugeravatar

Sumez

  • Indlæg: 231
  • Tilmeldt: søn 9. jan 2011 22:42
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægons 6. feb 2013 07:35

Nogle folk er slet ikke til at forstå
Brugeravatar

1up

  • Indlæg: 2694
  • Tilmeldt: søn 14. sep 2008 16:45
  • Geografisk sted: Bjerre (Hornsyld)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægons 6. feb 2013 12:58

Giver de virkeligt kun 100,- for en PS3? Hvad sælger de brugte for?

Godt scoret Bosse 8)
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægtors 7. feb 2013 15:50

1up skrev:Giver de virkeligt kun 100,- for en PS3? Hvad sælger de brugte for?

Godt scoret Bosse 8)


Jeg ved ikke hvad butikken sælger de brugte for, men vil tro at købsprisen er højere på den nyere modeller. Denne her er jo den gamle 80gb model.

Men under alle omstændigheder synes jeg at jeg gjorde en god handel.
Senest rettet af Bosse tors 7. feb 2013 19:19, rettet i alt 1 gang.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægtors 7. feb 2013 20:35

Hvis der skulle være nogle iblandt jer som har masser af kendskab til at smide CFW på/Jailbreake en PS3 som kører med firmware v. 3.42 på vær venlig at kontakte mig pr. pb, og spar mig for timevis af søgning og læsning på internet :)

Synes det kunne være fedt at have mulighed for undertekster på avi-filer (det er altså rart når hørelsen ikke er på toppen længere), samt have muligheden for at afvikle tredie-parts programmer.

(Hjælper gerne retur hvis du/I tilgengæld for brug for hjælp til CFW på en PSP (det gælder dog kun de ældre modeller)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Teddyboyblue

  • Indlæg: 239
  • Tilmeldt: tors 3. nov 2005 19:18
  • Geografisk sted: Ikast
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægsøn 5. maj 2013 19:17

Hej alle

Jeg bliver da også lige nød til at vise jer, hvad jeg fandt i dag for en flad 50ér

http://www.youtube.com/watch?v=bb9_XxHO5LI
Hilsen

JPP AKA TeddyBoyBlue
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægsøn 5. maj 2013 19:35

Bosse skrev:Hvis der skulle være nogle iblandt jer som har masser af kendskab til at smide CFW på/Jailbreake en PS3 som kører med firmware v. 3.42 på vær venlig at kontakte mig pr. pb, og spar mig for timevis af søgning og læsning på internet :)

Synes det kunne være fedt at have mulighed for undertekster på avi-filer (det er altså rart når hørelsen ikke er på toppen længere), samt have muligheden for at afvikle tredie-parts programmer.

(Hjælper gerne retur hvis du/I tilgengæld for brug for hjælp til CFW på en PSP (det gælder dog kun de ældre modeller)


Har kun modded en enkelt, så er ikke ligefrem en haj til det, men det er flere på http://www.softmodding.dk
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægsøn 5. maj 2013 19:37

Bosse skrev:
1up skrev:Giver de virkeligt kun 100,- for en PS3? Hvad sælger de brugte for?

Godt scoret Bosse 8)


Jeg ved ikke hvad butikken sælger de brugte for, men vil tro at købsprisen er højere på den nyere modeller. Denne her er jo den gamle 80gb model.

Men under alle omstændigheder synes jeg at jeg gjorde en god handel.


Ja, men stadig et fund.

Virker drevet ville den nok kunne have indbragt 800-1000,- på dba.dk

fliplismc

  • Indlæg: 1110
  • Tilmeldt: tirs 23. nov 2010 00:38
  • Geografisk sted: Vejle - Jylland
  • Highscores: 18
    Arcade winning challenges: 0

Re: Dagens Fund

Indlægman 6. maj 2013 12:28

Teddyboyblue skrev:Hej alle

Jeg bliver da også lige nød til at vise jer, hvad jeg fandt i dag for en flad 50ér

http://www.youtube.com/watch?v=bb9_XxHO5LI



Wow det var da godt nok billigt! Godt fundet, det må da have været dagen optur :D
BilledeBillede
ForegåendeNæste

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 31 gæster