SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 14:24

Prisniveau Gorgar

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

Raw

  • Indlæg: 5
  • Tilmeldt: tirs 17. sep 2019 19:53
  • Geografisk sted: Midtfyn
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Prisniveau Gorgar

Indlægtirs 17. sep 2019 20:05

Hej med jer..

Jeg overvejer at købe en Gorgar..

Hvad vil i mene kan være et aktuelt prisniveau her i Danmark..? , og i hvilken stand vil den kunne være i udfra prisniveauet.. ?

Mvh

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægons 25. sep 2019 09:15

Alt mellem 5-15k afhængigt af stand
Brugeravatar

MK83

  • Indlæg: 435
  • Tilmeldt: ons 26. sep 2007 23:03
  • Geografisk sted: Nordjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægons 25. sep 2019 15:16

Til 15.000 skal den fandme være pæn så.
Flipper: Getaway, Corvette, Indianapolis 500, Circus Voltaire, Roadshow, Flintstones, Johnny Mnomic, Scared Stiff.
Arkade: Battle Gear 4 Tuned, Daytona Usa 2 Power Edition, Mame Maskine, Compugame med hyperspin.

Se Mit Gameroom -----> https://youtu.be/6riobBwahCw
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægons 25. sep 2019 22:59

Der skal den være med clearcoatet playfield og rigtig pænt kabinet ;)
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

Raw

  • Indlæg: 5
  • Tilmeldt: tirs 17. sep 2019 19:53
  • Geografisk sted: Midtfyn
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægtors 26. sep 2019 19:28

Tak for jeres svar..

Ja clearcoatet playfield så er vi da godt oppe at ringe.. :D

Jeg har over tid set et par stykker i Tyskland til en 11-1200 eur svarende til i underkanten af 9000 kr..
( Så er der jo transporten også..)

De har har set ud til at være i god stand opdateret med led,pænt playfield , gummi, mm.
Den ene havde så ikke noget lyd på..

Udover at udvalget er større i Tyskland, er det så jeres indtryk at det generelt er et billigere sted at handle.. ?
Brugeravatar

MK83

  • Indlæg: 435
  • Tilmeldt: ons 26. sep 2007 23:03
  • Geografisk sted: Nordjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægtors 26. sep 2019 20:24

Nej. Absolut ikke.
Flipper: Getaway, Corvette, Indianapolis 500, Circus Voltaire, Roadshow, Flintstones, Johnny Mnomic, Scared Stiff.
Arkade: Battle Gear 4 Tuned, Daytona Usa 2 Power Edition, Mame Maskine, Compugame med hyperspin.

Se Mit Gameroom -----> https://youtu.be/6riobBwahCw
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægtors 26. sep 2019 20:29

Da der er mange flere om budet, potentielle købere kan prisen også godt være derefter, altså tilsvarende højere! Det samme med USA hvis man kigger priser på gamle maskiner, creature f.eks... de kan godt koste 5-6.000 dollars, hvilket de bestemt ikke gør herhjemme...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

morten

  • Indlæg: 479
  • Tilmeldt: tors 13. sep 2007 10:53
  • Geografisk sted: Kolding
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlæglør 28. sep 2019 10:01

Mon ikke man kan finde en Gorgar, med lidt små problemer fra omkring de 5k og lidt op. Tror ikke man finder så mange med lak og led, det vil nok være lidt for meget at ofre på denne maskine = det er nok ikke en udgift man får hjem igen ved et salg. Hvis det er din 1. maskine er det vigtigste nok at du finder en som virker, ellers kan det blive lidt træls. Man skal måske være opmærksom på at der er en maskine med 40 år gammel elektronik og derfor nok kan anses som lidt ustabil.
Gorgar syntes jeg nu er en ok maskine, ikke som DMD og nye maskiner. men prisen er jo også typisk 1/3 af dem.
Leder efter : Road show, ToM, eller andet spændende
Brugeravatar

united

  • Indlæg: 317
  • Tilmeldt: lør 26. aug 2006 12:04
  • Geografisk sted: Valby
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlæglør 28. sep 2019 10:08

Gorgar er første maskine med tale og hamrende [img][album][/album][/img]fed!
Svær at mestre - i god stand (flot playfield og bagglas) minimun 10k.
Dårlig stand eller projekt 1500-6000.
Vedhæftede filer
4B918B10-FD46-45D5-B3B0-3C95A84DAE0D.jpeg
United

Valbychamp

svendmute

  • Indlæg: 102
  • Tilmeldt: ons 31. jan 2007 10:06
  • Geografisk sted: Brønshøj
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlæglør 28. sep 2019 14:54

Helt enig i Uniteds indlæg.
Er der skiftet til nye wpc flippere er gorgar en tidløs klassiker. Men for 10k skal både pf og bagglas være indtakt.

Raw

  • Indlæg: 5
  • Tilmeldt: tirs 17. sep 2019 19:53
  • Geografisk sted: Midtfyn
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægsøn 29. sep 2019 09:30

Tak for jeres svar..

Morten.. : Ja jeg har lagt mærke til at at elektronikken kan blive noget træt på dem og at specielt lydkortene på dem kan svigte.., lidt ærgeligt.., sådan er det jo lidt med gamle " veteraner ".. :) , men så er det jo med at ramme rigtigt på prisen hvis der skal laves noget..

junkwavepete.. : Mener du creatures of the Black Lagune.. ? 3D'eren..? ( tænker ikke det kan være den fra 92 med den pris du nævner..)

Hvad vil prisen være her hjemme da for den samme maskine.. ?

svendmute : Sidder lige og ser om jeg kan blive klogere på wpc flippere.., ved første øjekast ser der ud til at være lavet nogle forskellige.., jeg må lige have læst noget mere..

Når vi snakker indtakt bagglas.., er det så både et glas uden revner og uden afskalning er "maling ".. ?, eller bare et uden revner..

United.. : Er det din du har postet billede af.. ? Den ser fin ud.. :D

Jeg har lagt mærke til at ved slidtage på playfield, plejer det at være nede ved Gorgar's højre hånd og omkring bonusrækken 2x - 3x de går først..

Jeg downloadede billedet og forstørrede det op.. Jeg vidste ikke at man kunne få de små stykker pvc og montere som beskyttelse.., som der er på det billede..

Jeg har dog set at man kan få en pvcform for "folie" playfield og ligge på som dækker playfield'en..

theis1605

  • Indlæg: 2
  • Tilmeldt: lør 4. jan 2020 15:56
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægsøn 5. jan 2020 21:17

Raw.

Jeg faldt lige over den du har lagt op i oktober. Leder du stadig efter en Gorgar ?

Mvh Theis
Brugeravatar

Østjyden

  • Indlæg: 24
  • Tilmeldt: tors 27. dec 2018 00:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægtirs 7. jan 2020 21:53

Hej 'Raw'

Mine to cents: Jeg vil sige op til 10.000 for en Gorgar i pæn stand og ned til 5.000,- for en der spiller, men ikke er pæn. Ift Flippermarkt er det min erfaring, at priserne der er ret konsistente og dermed et godt referencepunkt. I Danmark vil du opleve alt fra fantastpriser på DBA fra folk der lige skal prøve lykken (High Speed II til 48.000,-), til at du kan være heldig at gøre et 'fund' til billige penge (eks Cirqus Voltaire til 16.000,-). Og så er der dem herhjemme der har været med fra priserne var meget billige, som mener at priserne er ALT for dyre i dag, til nogen som mig, der tager priserne i dag som en ny 'baseline'

Det var bare mit input - håber du bliver klogere af alt vores klogen ;-)

Mvh Thomas
Maskiner: Bride of Pinbot, Cirqus Voltaire, Fish Tales, Indianapolis 500, Roadshow, Ripleys Believe it or not, Special Force, Tales of the Arabian Nights The Addams Family #3, Theatre Of Magic, Twillight Zone og Whitewater
Tak for nu: Munsters Pro, Popeye #1&2, STTNG, TAF #1&2
Brugeravatar

Østjyden

  • Indlæg: 24
  • Tilmeldt: tors 27. dec 2018 00:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægtirs 7. jan 2020 21:54

Hov, gammel tråd :-D
Maskiner: Bride of Pinbot, Cirqus Voltaire, Fish Tales, Indianapolis 500, Roadshow, Ripleys Believe it or not, Special Force, Tales of the Arabian Nights The Addams Family #3, Theatre Of Magic, Twillight Zone og Whitewater
Tak for nu: Munsters Pro, Popeye #1&2, STTNG, TAF #1&2

Raw

  • Indlæg: 5
  • Tilmeldt: tirs 17. sep 2019 19:53
  • Geografisk sted: Midtfyn
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Prisniveau Gorgar

Indlægtirs 14. jan 2020 18:08

Hej Thomas..

Tak for dine inputs.. :)

Det kan godt være at tråden er lidt støvet.., men synspunkter bliver ikke gamle, de kan kun ændres.. :) , så tak for at du tog dig tiden til at dele dine.. :)

theis1605 : Jeg har sendt dig en pb..

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster