SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 15:01

Hvorfor: Dansk Flippermaskine handel og hygge gruppe

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

Brian C.

  • Indlæg: 146
  • Tilmeldt: tirs 22. aug 2006 21:34
  • Geografisk sted: Esbjerg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hvorfor: Dansk Flippermaskine handel og hygge gruppe

Indlægons 27. jan 2021 10:02

Claustorp skrev:Nu er vi flere som er ekskluderet for at spørge lidt indtil Dennis fra Køge, som kører den gruppe på facebook.

Han slår sig op på at være den gode gavmilde ven, som ikke tjener styrtende på at sælge flippermaskiner videre.......

Når så han smider medlemmer ud for at tjene penge på pinballs, så er det at moralen kommer til kort.

Jeg er vidende om at flere herinde fra ikke kan blive medlem. Så den med at det skal være et hyggeligt og åben forum,
skal tages med et gran salt. Man skal ihvertfald ikke spørge om det forkerte......


Efter historien med udelukkelse af Brian og Frederik, havde jeg selv undret mig lidt om Dennis var den samme Dennis fra køge som jeg ved - i hvertfald tidligere - har haft ry for at presse priserne op og købe for at sælge videre.
Hvis det er den samme så er historien med Brian og søns udelukkelse noget dobbeltmoralsk.

Min holdning er at sælger sætter prisen, og køberen selv bestemmer om han vil købe og dermed selv må checke om prisen er fair.

Personligt har jeg nok altid solgt (de få maskiner jeg har solgt) til under prisen og også sat standen til lidt lavere end den reelt er. (er jo vestjyde)
(Bryder mig ikke om at nogle overvurderer standen og sætter prisen for en god brugt playerspin til collectorpris)

(nu ryger jeg måske ud af gruppen)
Senest rettet af Brian C. ons 27. jan 2021 10:13, rettet i alt 1 gang.
[size=85]Silver ball slave.

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hvorfor: Dansk Flippermaskine handel og hygge gruppe

Indlægons 27. jan 2021 10:04

BarrySlisk skrev:Hvilken funktionalitet savner du? Facebook har fordelen at når man er logget ind ET sted så tjekker man om der er nyt i ALLE grupper man er tilmeldt, men det kan et forum aldrig levere. Men ellers kan jeg ikke se hvad der mangler.


Noget der virker bare lidt på en mobil kunne da være en god start :)
Brugeravatar

Baws

  • Indlæg: 276
  • Tilmeldt: tors 10. maj 2007 19:43
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hvorfor: Dansk Flippermaskine handel og hygge gruppe

Indlægons 27. jan 2021 10:07

Facebook er uoverskuelig i de tråde der bliver lavet og så er det fuld lxxxx reklamer og de stjæler mine data. Jeg er for alt andet, men dyrker det alligevel, dog minus én af de nye hyggegrupper...
<3 Pinball...
Brugeravatar

Baws

  • Indlæg: 276
  • Tilmeldt: tors 10. maj 2007 19:43
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hvorfor: Dansk Flippermaskine handel og hygge gruppe

Indlægons 27. jan 2021 10:07

Nogen siger Dennis og Cengiz er den samme. Jeg aner det ikke - Dennis var flink at hjælpe med en kontakt på et tidspunkt, men andet ved jeg ikke. Jeg opererer i Jylland og er ikke en del af hvad der foregår i København, som jo som bekendt er alt fra Kalundborg og Østpå, incl. Sverige...
<3 Pinball...

MDO

  • Indlæg: 147
  • Tilmeldt: søn 6. sep 2009 22:00
  • Geografisk sted: Nordfyn
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hvorfor: Dansk Flippermaskine handel og hygge gruppe

Indlægons 27. jan 2021 16:32

Baws skrev:Nogen siger Dennis og Cengiz er den samme..


Indtast I = Cengiz = Dennis

På et tidspunkt var der to meget aktive Dennis'er på dette forum: Spillemand den ene og "Profit Profeten fra Køge" den anden, hvilket til tider skabte lidt forvirring.

Der var en hel del pris diskussioner på dette forum da Cengiz begyndte at flippe flippere til.. ehh.. 'gode priser'.
Sjovt at han nu selv slår ned på selv samme fænomen under dække af den positive stemning...
- Negativitet og prispoliti er blokering uanset hvem du er! som han skriver i den anden tråd... medmindre man er admin åbenbart :mrgreen:
Det må være den der 'dobbelt moral-ting' eller 'tyv tror hver mand..' der gør sig gældende :wink:

Heldigvis er der stadigt alternativer til dem der ikke vil/ikke kan få lov at deltage på den eksklusive FB gruppe.
Jeg tænker det er det Brian forsøger at skabe nu i henhold til alle hans dba annoncer..
Og så er der vel heller ikke begrænsninger på hvor mange FB grupper der omhandler det samme, hvis man ønsker en modpol til censur, udelukkelser, prispoliti og "negativitets fjernelse" (gætter en non-FB'er).

Om ikke andet så har den nye og censurerende FB gruppe skabt lidt aktivitet herinde hvor der ellers - i hvert fald på flipper delen - har været meget stille :)

Have a Good One...
Brugeravatar

Baws

  • Indlæg: 276
  • Tilmeldt: tors 10. maj 2007 19:43
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hvorfor: Dansk Flippermaskine handel og hygge gruppe

Indlægons 27. jan 2021 16:39

Jeg har ikke nogen ambitioner om at være med i gruppen, når der ikke er en åben dialog uden censur og hvor en admin kan hyppe sine egne indlæg der giver fortjeneste i hans egen lomme. Jeg håber bare der er flere som gennemskuer det.
<3 Pinball...
Brugeravatar

Baws

  • Indlæg: 276
  • Tilmeldt: tors 10. maj 2007 19:43
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hvorfor: Dansk Flippermaskine handel og hygge gruppe

Indlæglør 30. jan 2021 21:17

Btw - kig ind i gruppen jyske pinheads. - Jeg er ikke admin på den, men tror de kun ekskluderer idioter...
<3 Pinball...
Foregående

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster