SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 22:34

Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i København?

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægons 18. apr 2018 23:00

Desuden vil jeg gerne anbefale Pindigo app'en, hvis man kan lide og sammenligning og ranke sine score med andre... :)
Den fungerer også rigrig godt til at holde styr på alle sine high score på en overskuelig maskinliste... :)
https://pindigoapp.com/
|×[ED ]×|
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 19. apr 2018 15:17

Billede
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 19. apr 2018 15:57

Billede
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 19. apr 2018 21:35

Godt at se P A tilbage i byen! Og ED - selvom det var for en kort bemærkning ;-)

Og så hærger den hjemvendte søn Mikkel MIK Sjølin videre!

KIM G!! Du har fået lektier for på Bang & Jensen. Nu ikke mere piveri. Det er bare op med ærmerne og give den smadder. Han slog dig med under 100K ... Er du sømand eller købmand?
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægfre 20. apr 2018 17:46

Bip Bip bar v2 er super tykt ❤️

C12B949B-34A0-469B-8805-30490DDD20D9.jpeg




:
KIM
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægfre 20. apr 2018 17:49

...men det skal jo ikke kun være sjov og gemūtlichheit, der skal osse arbejdes

BDF863A6-FA3B-4E0F-B776-3D5156771C71.jpeg
KIM
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægfre 20. apr 2018 17:51

Og mãske en lille side-challenge?:

E5E43792-DDE5-4F1B-A7E8-54DE381AC8D5.jpeg
KIM
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægfre 20. apr 2018 22:28

ELK skrev:
Og så hærger den hjemvendte søn Mikkel MIK Sjølin videre!

KIM G!! Du har fået lektier for på Bang & Jensen. Nu ikke mere piveri. Det er bare op med ærmerne og give den smadder. Han slog dig med under 100K ... Er du sømand eller købmand?


Jeg er en tyndarmet disco-sømand..
jaja, jeg skal give det et ærligt forsøg.
Men jeg ved bare at Mikkel Ræv har lavet den score på sin første kugle,
og så drainet lisså snart han var lidt over min score..
KIM
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægfre 20. apr 2018 22:31

Billede

Go go go!

Billede
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægsøn 29. apr 2018 18:28

.

I morgen mandag er sidste chance for at vinde Bang & Jensens Ohh Dear Challenge!

Altså sidste chance i april i alle fald ;-) Det er inden for de næste 30 timer, vi skal have afgjort hvem, der skal have de to flæskestegs-sandwicheses, de to gratis indgangspas til en af byens pinball-klubber OG hvem der skal have sit navn på tavlen under geviret på Bang & Jensen. Det er på Hobbitten Og Guardians og det hele stopper kl. 2400 mandag aften. God jagt!

Og hvad er der ellers sket siden sidst:
- mandag den 16. marts fik KIM G!! den næsthøjeste score på Fovls Dialed In. Og hvorfor skriver jeg så det? Jeg ved det heller ikke. Men KIM G!! postede det her i tråden. Det kan blive småt for enhver. Men alligevel – en mand af KIM G!!’s format? Poster en nummer-to-score? I en Grand Champ konkurrence? Nå – vi fik en god dialog om det. Det siger I alle fald noget om hvor hårdt den unge Mikkel MIK Sjølin har sat sig på nogle af de centrale maskiner i byen. Mere om det senere.
- Samme dag poster Mikkel MIK Sjølin en score på Bang & Jensens Guardians. Men initialerne er ikke MIK’s men ANM. En cadeau til Andrei Massenkoff tidligere World Champ og en ven fra The Bay Area San Francisco. Klasse. Bliver det mon Andreis initialer der kommer til at pryde B&J’s tavle under geviret? I morgen 2400 er deadlines.
- Onsdag den 18. april går det åbenbart vildt for sig – for ED og P A batler på pausemaskinen på den gamle Irske. P A ender på toppen. Godt at se P A blande sig i Copenhagen Grand Champ Challenge. (Men er der da ikke nogen, der kan slå den score?! ;-) )
- Lidt samme scenarie udspiller sig fredag aftenen efter hvor KIM G!! melder en GC på BIB BIB BAR’s Dr. WHO – kun for at se den slået kort efter af P A. Dejligt at have BIB BIB BAR med på aktiv-listen!! (Så mangler vi bare at Søren ZTT Worre smider en stak gamle påske-øl på højkant…)
- Fredag den 20. bliver Mikkel MIK Sjølin så Copenhagen Grand Champ hos Ruben og Bobby. Tillykke! Ét stk. gratis indgang mere i banken Mikkel!
- Inden har MIK lige nået at slå KIM G!! af pinden på Hobbiten på Bang & Jensen – et såkaldt ’sneak’. Slået med under 100K
- Torsdag den 26. april bliver KIM G!! igen Champ på Skateparkens Theatre of Magics TILLYKKE KIM G!!

Det betyder alt sammen at vi har følgende aktive challenges og champs...

---------- AKTIVE CHALLENGES ----------

MIK (tidligere KIM G!!)
STED: Bang & Jensen
MASKINE: The Hobbits
SCORE: 1.1 million
SKAL SLÅES SENEST: Torsdag den 3. maj (Bemærk at mandag den 30. april er deadline på The Oh Dear Challenge).
EKSTRA: Udover den sædvanlige præmie har Rasmus fra Bang & Jensen tænkt sig igen igen at forkæle den kommende GC. Den, der står øverst på listen når april er slut, får en gratis en af B&J,s lækre flæskestegssandwichses (eller veggieburger til ED). OG man får sine initialer på tavlen!

ANM tidligere AND
STED: Bang & Jensen
MASKINE: Guardians of the Galaxys
SCORE: ANM
SKAL SLÅES SENEST: mandag den 30. april.
EKSTRA: Udover den sædvanlige præmie har Rasmus fra Bang & Jensen tænkt sig igen igen at forkæle den kommende GC. Den, der står øverst på listen når april er slut, får en gratis en af B&J,s lækre flæskestegssandwichses (eller veggieburger til ED). OG man får sine initialer på tavlen!

P A (tidligere ED)
STED: The Old Irishs Pups på Gråbrødre Torv
MASKINE: Aerosmiths
SCORE: 208 millioner
SKAL SLÅES SENEST: Torsdag den 3. maj

P A (tidligere KIM G!!)
STED: BIB BIB BAR
MASKINE: Dr. WHO
SCORE: 1.4 milliard
SKAL SLÅES SENEST: Fredag den 4. maj

YOU?
STED: Shamrock Inn
MASKINE: Star Wars
SCORE: ?
SKAL SLÅES SENEST: ?
EKSTRA: Glenn GAS har i vanlig god stil smidt noget ekstra i puljen. Den der vinder den første Copenhagen Grand Champ Challenge på Shamrock Inn vinder – udover det som alle CGCC-champs vinder, som er indgang til fx RetroArkaden - to timer ekstra pinball ude i RetroArkaden.

---------- CHAMPS ----------

TKJ x 2
STED: Fovl, MASKINE: Theater Of Magic, SCORE: 1.718.133.120, 26. december og 1.941.721.070 12. februar

ED
STED: Dispensary Whiskey and Beer, MASKINE: Scared Stiff, SCORE: 30 mio., 3. januar

NES
STED: Bang & Jensen på Vesterbro, MASKINE: Star Wars, SCORE: 6.7 milliard, 4. januar

OCP
STED: Voodoo Lounge, MASKINE: AC/DC, SCORE: 226.598.820, 5. januar

ED
STED: Sorte Rene, MASKINE: Judge Dredd (Super Game), SCORE: 552 millioner, 6. januar

LAJ x 2
STED: Bang & Jensen, MASKINE: STAR WARS, SCORE: 4.2 milliard, Lørdag den 17. februar
STED: Big Bowls, MASKINE: Ghost Busters, SCORE: 1.7 milliard, Fredag den 16. marts

KIM G!! x 4
STED: Skateparken, MASKINE: Lord of the Rings, SCORE: 191 millioner, Onsdag den 7. marts og 166 millioner den 25. marts
STED: Skateparkens, MASKINE: Theatre of Magic, SCORE: 3.7 milliard. Mandag den 26. marts og 2.3 milliard torsdag den 26. april


ELK
STED: Bang & Jensen, MASKINE: Guardians of the Galaxys, SCORE: 733 millioner, Lørdag den 31. marts

MIK x 3
STED: Fovl, MASKINE: Dialed In, SCORE: 3,6 million, Tirsdag den 10. april
STED: Ruben & Bobbys, MASKINE: Who Dunnit, SCORE: 13.2 milliard, Fredag den 20. april
STED: The Old Irishs Pups, MASKINE: Iron Maiden, SCORE: 2.2 milliarder, Fredag den 27. april



-------- BANG & JENSENS OH DEER CHALLENGE! --------
Billede
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægman 30. apr 2018 20:08

ELK skrev:.

I morgen mandag er sidste chance for at vinde Bang & Jensens Ohh Dear Challenge!

Altså sidste chance i april i alle fald ;-) Det er inden for de næste 30 timer, vi skal have afgjort hvem, der skal have de to flæskestegs-sandwicheses, de to gratis indgangspas til en af byens pinball-klubber OG hvem der skal have sit navn på tavlen under geviret på Bang & Jensen. Det er på Hobbitten Og Guardians og det hele stopper kl. 2400 mandag aften. God jagt!

Og hvad er der ellers sket siden sidst:
- mandag den 16. marts fik KIM G!! den næsthøjeste score på Fovls Dialed In. Og hvorfor skriver jeg så det? Jeg ved det heller ikke. Men KIM G!! postede det her i tråden. Det kan blive småt for enhver. Men alligevel – en mand af KIM G!!’s format? Poster en nummer-to-score? I en Grand Champ konkurrence? Nå – vi fik en god dialog om det. Det siger I alle fald noget om hvor hårdt den unge Mikkel MIK Sjølin har sat sig på nogle af de centrale maskiner i byen. Mere om det senere.
-



jaja, jeg poster gerne en god score, osse selvom det kun er en 2nden plads. Og jeg slæbte naturligvis mine tynde digter-arme ned af Istedgade i dag, i håb om at kunne snuppe GCen på The Gollum. Det lykkedes IKKE, men jeg ku se på “Todays highscore” at et vist klovdyr havde været forbi med samme drøm. Du er jo en beskeden mand, så jeg poster da gerne din score for dig. En flot 3de plads ! Ærgerligt der lige manglede de 5000 points der kunne ha gjort det til en delt 2de plads :)

0C930639-7BBA-4164-9D97-B7E892AEDFC4.jpeg
KIM

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtirs 1. maj 2018 08:10

Godt spottet KIM G!!

Egentlig tog jeg forbi for at se hvor meget du havde slået Mikkel med - men til min store skuffelse var du stadig nummer to ;-) Det kan man jo så godt give dig røg for. Hvis ikke det var fordi, jeg ikke selv kunne gøre det bedre - som du ganske rigtigt har observeret - og nu offentliggjort. Og det værste er, at det næsten blev spændende at spille Hobitten til sidst... :D

Nå tillykke med 2.-pladsen så. Jeg elsker selv - ligesom AND - andenpladser! (Nu jeg er blevet opmærksom på det, så har jeg faktisk formået at få 4 andenpladser ud af 5 mulige i de måneds-turneringer jeg har deltaget i i år. (4 i Pinlab og 1 i lund). Men på Hobitten blev det altså til en flot 3. plads. (Ligesom det gjorde sidst hos Mr. Muscle). Nå! Det gode, er at der er en ny måned forude. Jeg strammer op. Begge steder. I morgen på Bakken slår jeg AND! Og jeg tager en sejr på Bang & Jensen i maj. Så er det på plads. Hvad med dig KIM G!! Skal vi have noget på højkant...

Og mens vi er ved byens scoreboards, der fortæller fine historier om sejre og nederlag - og flotte andenpladser - så poster jeg lige disse to...

Billede

Billede

Bemærk at det ikke er to tilfældige maskiner - øv hvor er vi forkælede i København... :D

Og for det ikke skal være løgn - så er det i aften der er klub-pinball i Pinlab og i morgen går det løs hos Mr. Muscle på Dyrehavsbakken. Og snart er der DM...
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtirs 1. maj 2018 17:59

KIM G!! Jeg var ellers 100% på at du ville generobre den Hobbit score på få øjeblikke! :D
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 3. maj 2018 16:46

bipbipbar 3 maj

E035D59C-E486-4EA9-AA41-056515DA21B4.jpeg
KIM
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 3. maj 2018 16:47

E72D9D6B-90DD-44BA-B4B7-C3DFE1D36B3D.jpeg
KIM
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 19 gæster