SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 19:02

Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 1900

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

JBW

  • Indlæg: 94
  • Tilmeldt: lør 30. aug 2014 21:27
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægman 23. apr 2018 13:32

TNL wopper i morgen? ke?
JBW
#21935

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægman 23. apr 2018 21:25

Er det tirsdag i morgen?

Er det sidste tirsdag i måneden?

Er svaret ja til et eller flere af ovenstående?

Så stil jeres pinball-ure! I morgen tirsdag byder vi op til Tuesday Night Live at The Pinlab - Whopper Edition.

Og just som vi troede at vi skulle have lov til at hygge lidt - og komme lidt til hægterne efter et grimt styrt for dansk pinball her i weekenden (hvor vi fik sendt alle mand hjem fra Lund Pinball Academy) så går rygtet at der kommer besøg fra en norsk landsholdspiller. Så har du brug for lidt international atmosfære - så er det The Pinlab i morgen.

ELK er jeres vært.

Starten går 1900 timer.

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 01:59

Players!

Tak for en møg rar tirsdag aften i det gamle laboratorium.

Vi var 23 of selv om vi forsøgte os med et monster max whoppers format - til ære for Bjørn der var kommet helt fra det kolde Norge - så var alt egentlig ved det gamle. P A vandt og ELK blev nummer to. Men kun fordi AND udvandrede inden omspil. Den unge komet måtte nemlig opleve det, vi gamle har prøvet så tit. At være klart foran inden sidste maskine - men så skulle stå og se P A gå forbi - og tilmed flasker alle andres placering sig således at han ender alene i spidsen...

I B ryttede Danmarks Pinball poet Robert LAU fornuftigt op - og stak af med et lille smil og den store chokolade.

Ud over Bjørn fra Norge var der faktisk også en Tom Raday fra USA i aftenens mix. Men ellers var det flest af de hårde hunde vi kender. Hårdest var ED og AND - der kæmpede sig hele vejen til A-finalen med sikkert spil.

Tillykke til alle. I så godt ud. (Også Pjerrot der havde fået hår ligesom Pogba).

Vi ses på tirsdag - hvor vi varmer op til næste onsdags Mr. Mucscle head-2-head inferno. ..

Se mere her: viewtopic.php?f=37&t=29875&start=60
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 02:13

Tak for en hyggelig aften med et godt langt format... :)
Er dog glad for at have ferie i denne uge... ;)
En træt finale sluttede kl. 2 og alle var trætte...
Jeg må vist hellere blive lidt sejere til at spille mod de hårde drenge... :P
Tak for kampen..! :D
|×[ED ]×|

AND

  • Indlæg: 97
  • Tilmeldt: søn 18. okt 2015 10:14
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 05:21

Du noterer bare en delt 2. plads.

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 08:26

AND my man! Jeg kan forstå du har et forslag, til en ny måde at afgøre finalerne i TNL. Du vil gerne have andenpladsen selv om du gik. Din forespørgsel er modtaget. Og selvom den kommer på et lidt særligt tidspunkt - og i en særlig kort form - så har turneringsledelsen behandlet den prompte.

Det er cool. Jeg noterer en delt andenplads. For første gang i TNL historien. Tillykke med det.

Sandheden er, at du spillede som en champ - og det skal være mig en ære at dele den andenplads med dig.

AND

  • Indlæg: 97
  • Tilmeldt: søn 18. okt 2015 10:14
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 09:34

Du er så meget inviteret til min fødselsdag. Tak for den fine gestus.

Jeg vil opfordrer til at der fremover benyttes samme model. Jeg kender ikke til andre sportsgrene, hvor turneringen ikke slutter når der er fundet en vinder? Alternativt skal finalen altid være en head to head og så kan 3 og 4 afvikle en bronzekamp sideløbende.

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 11:50

Tjek. Forstår 100%. Vi må lige tænke det igennem.

Har drøftet ‘delte placeringer’ flere gange med Josh som er chef i IFPA - og deres melding er helt klar. De vil helst undgå delte placeringer. Meldingen til os, der melder resultater ind, er, at hvis vi kan skille placeringerne ad, skal vi gøre det.

Vi bestemmer selvfølgelig selv. Jeg er i tvivl om, om det ikke normalt kunne være sjovt at spille om sådan en andenplads. Det har jeg i alle fald nydt før. Og det ved jeg også andre sætter pris på - bare spørg Bo Mertins :P
Pinball er godt. Mere pinball er mere godt! :-D
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 12:17

Jeg har aldrig oplevet, at der ikke har været omspil blandt "finale four" for placering...
Første, anden og trejde plads er normalt ret vigtigt...
Jeg har dog ikke kunne finde noget om det i PAPA/IFPA reglerne...
Kun at hvis en spiller udebliver fra en runde i "final rounds" får denne 0 point... Men der står intet om at der SKAL spilles omkamp ved point lighed på noget tidspunkt... Så det må vel være op til tournament director..?
Dog vil jeg mene at der altid spilles om 1., 2. og 3.
Men godt at få den op og vende... ;)
|×[ED ]×|
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 14:42

AND, blot til info var der ikke fundet nogen vinder før du gik... både jeg, ELK og ED kunne have taget sejren :)
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

AND

  • Indlæg: 97
  • Tilmeldt: søn 18. okt 2015 10:14
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 19:40

Det er jeg klar over. Min pointe er at jeg forlod pinlab kl 01.45, da jeg var klar over at jeg i hvert fald ikke ville vinde. En ekstra kamp kl 2 om natten på en hverdag, som ville være en dyst om hvem der tabte mindst, er i mine øjne absurd. Det gør vi jo heller ikke på almindelige tirsdage. Jeg skal ikke gøre mere ud af det og hvis der er nogle, som synes at det er urimeligt, så giv mig da bare den 3. plads. Jeg vil dog stadig opfordre til at overveje om der ikke kunne findes en løsning fremover, så man undgår at skulle spille en turnering videre, på trods af at vinderen er fundet. Jeg kan ikke se problemet i en delt 2. plads når der aldrig har været problemer omkring en delt 5. plads eller en delt 13. plads for den sags skyld.

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 21:13

Boys! Vi er alle på en delt førsteplads!

PS. Godt I er for unge til at huske Easter Extravaganza hos The JOX i Sønderjylland. Der spillede vi finaler til det blev lyst. Det var dagene.
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægons 25. apr 2018 22:00

Det var blot en info :) ikke at jeg er utilfreds med at i får en delt andenplads, det gør kun mit forspring større til ELK’en...
Jeg ville også selv være smuttet i samme situation...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægtors 26. apr 2018 08:02

Sådan drenge. Hvis der er noget der kendetegner rigtige sportsfolk så er det brok - og at skride hvis ikke man vinder. Det er altid dommerens skyld. Arrangementet var også dårlig planlagt. Banen var hullet. Og hvorfor skulle jeg stort set kun spille Comet hele aftenen?! Danske players følger en stolt tradition. Pinballens Zlatan'er og Buffon'er.

Vi undskylder hermed fra turneringsledelsens side fordi det trak ud. Det kommer sig af en defekt hos turneringslederen - han elsker pinball.

Vi håber at kunne råde bod på det ved rundhåndet at uddele delte placeringer og skynde os med papirarbejdet. Her får I stillingen, som jeg fik deduceret den fra aftenen. Jeg forventer at blive korrekset - så skyd ;-)

1 Peter Andersen
2 Andreas Maarbjerg
2 Mads Kristensen
4 Emil ED Dreiborg
5 Roald Nielsen
5 Janus Falhof
7 Henning Lescher
7 Carsten Fromberg
9 Robert Lau
10 Emil Hassing
11 Martin Christiansen
12 Bjørn Erlend Hellem
13 Jonas Heide
13 Michael S Idemo
15 John Winkler Hansen
15 Kasper Maarbjerg
17 Søren Leig Olsen
18 Michael R Nielsen
19 Nina Christiansen
20 Sasha Lyck
21 Tom Ramey
22 Jacob Christensen
23 Bo Mertins

Rasmus72

  • Indlæg: 50
  • Tilmeldt: ons 16. dec 2015 14:26
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - Spil Pinball hver tirsdag i CPH

Indlægtors 26. apr 2018 09:37

Tak for skønne diskussioner. Jeg er vild med, at I kalder jer sportsfolk - næste skridt OL. Pulsen kommer da i hvert fald op og flere af os har da også kondisko på.
Spørgsmål til resultatet:
SLO kvalificerede sig til B. Han gik og blev placeret som første mand uden for B finalen. Skulle han ikke være sidste man i B finalen?
Thomas S gik før kval var færdig - skal han ikke på listen?
BOM!?! Spillede han med?
MUS (mig selv) - gik efter kval og spillede ikke C. Fair nok jeg ikke er på listen, men giver det trods alt ikke jer andre flere point, hvis jeg er med på oversigten (jeg er ikke pjattet med at efterlade et "ikke til stede" indtryk efter 5 timer i kælderen. Det må jeg jo rette op på - måske ved at dukke op i indendørs træningstøj og fremstå mere som en sportsmand)
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 24 gæster

cron