SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 22:24

Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i København?

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 3. maj 2018 17:44

Så er der sat gang i CGCC på The Shamrock Inn..! ;)

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/BfWy1nW"><a href="//imgur.com/BfWy1nW"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
|×[ED ]×|
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 3. maj 2018 17:57

Så er der sat gang i CGCC på The Shamrock Inn..! ;)

ED lægger ud med 4.689.849.170 på Star Wars (Stern Pro)...

*Jeg kan af mystiske årsager ikke uploade billede til tråden i dag...
|×[ED ]×|

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægfre 4. maj 2018 16:00

Billede

KIM G!!

OK indrømmet - jeg overvejer at lukke Copenhagen Grand Champ Challenge efter det her. Det har tilsyneladende gjort raske mennesker syge. TOHUNDREDETI LOOPS!?! Are you freaking kidding me?!

CGCC
- turning players into beasts

CAR

  • Indlæg: 54
  • Tilmeldt: man 19. nov 2012 18:29
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 5. maj 2018 00:43

Han har gjort det før. Jeg lavede engang 180 loops i Skateparken, og så kom Hr. Kim og producerede over tohundrede. Måske er det et gammelt billede?
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægsøn 6. maj 2018 13:07

Pinball er ikke sygdommen. Pinball er kuren...

bipx2bar 6maj

C17E64EA-B668-4B10-8DC7-BDA553977807.jpeg
KIM
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægons 9. maj 2018 14:06

Så kom jeg på min computer og kunne tilsyneladende godt uploade billedet herfra...

"Så er der sat gang i CGCC på The Shamrock Inn..! ;)

ED lægger ud med 4.689.849.170 på Star Wars (Stern Pro)..."

*Pr. 3. maj som tidligere opslag eller d.d., hvis det først tæller, når der er billede med..? :)
Vedhæftede filer
IMG_20180503_180419.jpg
|×[ED ]×|

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtirs 15. maj 2018 11:49

.

KIM G!! på vej mod sin femte Copenhagen Grand Champ titel!
(og nå ja – han er nu også ny Danmarksmester).

- altså hvis man har fuldt lidt med her i Copenhagen Grand Champ-tråden så kan det vel næppe komme som den store overraskelse at KIM G!! blev Danmarksmester. Specielt ikke fordi han faktisk hele tiden har været Danmarksmester. Men altså - tillykke til KIM G!! - Danmarksmester for 2. gang i træk.

Og nu tilbage til hverdagen - som slet ikke er så trist endda - for husk - alle dage kan man blive en champ! Lige her i København. Se bare på Danmarksmesteren - han kom ikke sovende til det. Forud for sit titelforsvar blev han - som den første dansker - 4 gange Copenhagen Grand Champ.

Men... det fine ved Copenhagen Grand Champ Challenge er også - at man kan jagte lige præcis den Champ man helst vil slå ;-) Derfor forestiller jeg mig nu lidt større aktivitet særlige steder (LÆS: Nu er der fri jagt på KIM G!! :P )

Og hvad er der ellers sket siden sidst:

- MIK og ANM vinder The Oh Dear Challenge!

- 30. april kl. 2400 fik vi afgjort hvem, der vandt på Bang & Jensen i april - og hermed kom der navn på de to flæskestegs-sandwicheses, de to gratis indgangspas til en af byens pinball-klubber OG to navne på tavlen under geviret på Bang & Jensen til evig ære i deres Oh Deer Challenge. På Hobbitten fik MIK lige sneget sig forbi KIM G!! Og på Guardians smadrede et hemmeligt team alt modstand - under navnet AMN - en lille hilsen - og samme initialer som Andrei Massenkoff - Verdensmester fra San Francisco. Jeg har gavekort på de to flæskestegssandwiches og skal se til de kommer frem til de rette vindere!

- For at det ikke skal være løgn, så har Bang & Jensen igen sat noget på højkant her i maj. Så vinder man på en af de to maskiner, så kan man se frem til en gratis B&J morgenkplot :shock: (udover selvfølgelig indgang til en pinballklub - og sit navn på tavlen og her på Copenhagen Grand Champ Challenge listen over Champs). Og det er nemt - du skal bare stå som Grand Champ på maskinen 31. maj kl. 2400. Og lad jer ikke afskrække - Mikkel vandt i april med en score enhver (næsten) kunne lave. Seriøst faktisk.

- siden sidst har vi også fået fornemt selskab på CGCC-listen. 3. maj meldte P A sig ind i det fine selskab og blev Copenhagen Grand Champ 8) på The Old Irishs Pups på Gråbrødre Torv på deres Aerosmiths, da hans score på 208 millioner havde stået 14 dage. P A - Husk at tage fat i mig - eller skyd mig en sms - næste gang du er i The Pinlab - så klarer jeg betalingen over MobilePay.

- P A’s plan var nok også at blive champ på Bib Bib bar efter han havde slået KIM G!! på deres legendariske Dr. WHO – men her kom Mesterenx5 i vejen og KIM G!! overtog GC’en den 3. maj (efter P A havde haft den i 13 dage…). KIM G!! har i øvrigt i vanlig overlegen stil siden forhøjet scoren. Nu er GC 3.8 – til gengæld har man helt til på onsdag den 20. maj til at slå den.

- Torsdag den 3. maj er samme dag, der endelig nogen der bider på krogen og lægger billet ind på GC-titlen på Shamrock Inn. Her har Glenn GAS jo lokket med en ekstra præmie. Den der vinder den første Copenhagen Grand Champ Challenge på Shamrock Inn vinder to timer ekstra pinball ude i RetroArkaden - udover det som alle CGCC-champs vinder, som er indgang til fx RetroArkaden! ED er nu the man to beat med en absolut opnåelig score på 4.6 milliard. Deadline er nu på torsdag!

- Som en lille detalje kan det nævnes, at ED først meldte scoren ind uden billede – og siden har suppleret med billedet. Vi har i CGCC Executiv Komiteen valgt at lade scoren gælde fra første dag. Særligt set i lyset af hvor imponerende det ville være, hvis ED snød – og meldte scoren ind den 3. for så at komme tilbage den 9. og faktisk lave præcis de 4.689.849.170 points han havde meldt ind :P

- Rygterne går i øvrigt at Dialed In på Fovl har fået opdateret software – og dermed at MIK’s vanvittige GC væk. Mon ikke det er tid for et come back af TKJ?...

- Og bemærk at vi ikke har nævnt KIM G!!s sindssyg mange loops :|


Det betyder alt sammen at vi har følgende aktive challenges og champs...

---------- AKTIVE CHALLENGES ----------

ED
STED: Shamrock Inn
MASKINE: Star Wars
SCORE: 4.6 milliard
SKAL SLÅES SENEST: Torsdag den 17. maj
EKSTRA: Glenn GAS har i vanlig god stil smidt noget ekstra i puljen. Den der vinder den første Copenhagen Grand Champ Challenge på Shamrock Inn vinder – udover det som alle CGCC-champs vinder, som er indgang til fx RetroArkaden - to timer ekstra pinball ude i RetroArkaden.

KIM G!! (tidligere PA og før det KIM G!!)
STED: BIB BIB BAR
MASKINE: Dr. WHO
SCORE: 3.8 milliard
SKAL SLÅES SENEST: den 20. maj

YOU?
STED: Bang & Jensen
MASKINE: The Hobbits
SCORE: ?
SKAL SLÅES SENEST: Torsdag den 31. maj er deadline på The Oh Dear Challenge.
EKSTRA: Udover den sædvanlige præmie har Rasmus fra Bang & Jensen tænkt sig igen igen at forkæle den kommende GC. Den, der står øverst på listen når maj er slut, får en gratis en af B&J,s lækre morgenkomplots. OG man får sine initialer på tavlen!

YOU?
STED: Bang & Jensen
MASKINE: Guardians of the Galaxys
SCORE: ?
SKAL SLÅES SENEST: Torsdag den 31. maj er deadline på The Oh Dear Challenge.
EKSTRA: Udover den sædvanlige præmie har Rasmus fra Bang & Jensen tænkt sig igen igen at forkæle den kommende GC. Den, der står øverst på listen når maj er slut, får en gratis en af B&J,s lækre morgenkomplots. OG man får sine initialer på tavlen!




---------- CHAMPS ----------

TKJ x 2
STED: Fovl, MASKINE: Theater Of Magic, SCORE: 1.718.133.120, 26. december og 1.941.721.070 12. februar

ED
STED: Dispensary Whiskey and Beer, MASKINE: Scared Stiff, SCORE: 30 mio., 3. januar

NES
STED: Bang & Jensen på Vesterbro, MASKINE: Star Wars, SCORE: 6.7 milliard, 4. januar

OCP
STED: Voodoo Lounge, MASKINE: AC/DC, SCORE: 226.598.820, 5. januar

ED
STED: Sorte Rene, MASKINE: Judge Dredd (Super Game), SCORE: 552 millioner, 6. januar

LAJ x 2
STED: Bang & Jensen, MASKINE: STAR WARS, SCORE: 4.2 milliard, Lørdag den 17. februar
STED: Big Bowls, MASKINE: Ghost Busters, SCORE: 1.7 milliard, Fredag den 16. marts

KIM G!! x 4
STED: Skateparken, MASKINE: Lord of the Rings, SCORE: 191 millioner, Onsdag den 7. marts og 166 millioner den 25. marts
STED: Skateparkens, MASKINE: Theatre of Magic, SCORE: 3.7 milliard. Mandag den 26. marts og 2.3 milliard torsdag den 26. april


ELK
STED: Bang & Jensen, MASKINE: Guardians of the Galaxys, SCORE: 733 millioner, Lørdag den 31. marts

MIK x 4
STED: Fovl, MASKINE: Dialed In, SCORE: 3,6 million, Tirsdag den 10. april
STED: Ruben & Bobbys, MASKINE: Who Dunnit, SCORE: 13.2 milliard, Fredag den 20. april
STED: The Old Irishs Pups, MASKINE: Iron Maiden, SCORE: 2.2 milliarder, Fredag den 27. april
STED: Bang & Jensen, MASKINE: The Hobbits, SCORE: 1.1 million, Torsdag den 3. maj

ANM
STED: Bang & Jensen, MASKINE: Guardians of the Galaxys, SCORE: 1.1 milliard, Mandag den 30. april.

P A
STED: The Old Irishs Pups på Gråbrødre Torv, MASKINE: Aerosmiths, SCORE: 208 mil, Torsdag den 3. maj

TKJ

  • Indlæg: 66
  • Tilmeldt: lør 24. jun 2017 07:44
  • Geografisk sted: København N.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtirs 15. maj 2018 12:11

Stort tillykke til alle nye og gamle champs, jo nu er det hverdag igen, freeplay er en våd drøm, ud og smid tiere i maskinen er nærmere den ægte vare efter min mening.
Jeg satte med det samme en score på fovl 1.6 mener jeg, men den gik i stykker dagen efter og er lavet og er i stykker igen. Igår.
Venter med at melde noget ind, til jeg er forbi MIKs score på 2.2 - bare fordi jeg håber jeg kan!
Har skrevet til opsætteren!
Hjemmebane: Flipperkælderen

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtirs 15. maj 2018 16:51

The shit is real!

Billede

TKJ

  • Indlæg: 66
  • Tilmeldt: lør 24. jun 2017 07:44
  • Geografisk sted: København N.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtirs 15. maj 2018 18:02

Jeg har hørt DI skulle være i orden igen, så vi ses i kælderen på Fovl!
Hjemmebane: Flipperkælderen

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 17. maj 2018 06:45

Jeg har også hørt at Hobbitten er nulstillet hos Bang & Jensen - og der skulle være ny software og nulstilling på Den gamle Irskes Iron Maidens!! :o

Og så er i dag sidste chance for at snuppe de to gratis timer i Retro Arkaden fra ED. Det kræver bare et enkelt godt spil på Shamrocks Star Wars..
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 17. maj 2018 11:39

Fedt..!
Har glædet mig til ny kode på IrMa... :D

Og så kunne det da være lækkert at få betalt 3 af de timer jeg skal ud og bruge i Retroarkaden i dag... ;)
Det siges at man kan spille på deres 3 nye Jersey Jacks igen i dag... :)
|×[ED ]×|
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 17. maj 2018 13:27

b og j 17/5/2018

D5ED29B0-0C2B-47F7-AFEC-702E2360174F.jpeg
KIM
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 17. maj 2018 17:24

Billede
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 17. maj 2018 17:28

Darn you..!
|×[ED ]×|
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 20 gæster