Side 1 af 1

I-Pac2 reagerer ikke

Indlæg: søn 22. sep 2024 10:39
af holst
Hej
Jeg har haft en I-pac2 i mange år.
Til en børnefødselsdag frakoblede jeg en del ledninger fordi børnene kun skulle spille PacMan. :D
Efterfølgende har jeg ikke kunne få I-pac'en til at virke?
Den starter op og LED lyser og computeren finder også I-pac'en og registrer den rigtig.
MEN DER SKER ABSOLUT INTET???
Er den lige til at smide ud eller har I nogle gode råd?
Hilsen Holst