Jeg vil så gerne se ham der der ligger øverst i Neo Bomberman, men kan ikke få det til at virke. H Fejlkoden er: sfix.sfx NOT FOUND 000-lo.lo WRONG LENGTH (expected: 00010000 found: 00020000) Jeg har hentet det MAME han brugte samt INP. filen og lagde Neo Bomberman i ROMs med Neo Geo BIOsne. Jeg slog fejlen op, syntes ikke jeg fandt noget. Kan nogle hjælpe, vil helt vildt gerne se det gameplay
Kan du se/spille Neo-Bomberman i dit "nye" Wolf.103 emulator..? Prøv evt at gen-hente Roms fra andre websider,, har selv ofte måtte prøve 2-3 forskellige roms før det dur.. Ellers husk at hente både parent-rom og de mindre, evt. nødvendige "clones"-rom (World, US, Jap,..,)
Ved ikke lige hvor jeg skulle poste det her, men ville det ikke være godt med en alfabetisk liste over alle de spil som der er rekord i her inde. Altså dem der er lavet her inde, som man f.eks også kunne klikke på for også at kommer hurtigere hen til scoren og så også sådan så man kunne se hvilke man ikke skal poste igen?
KroeboCop skrev:Ved ikke lige hvor jeg skulle poste det her, men ville det ikke være godt med en alfabetisk liste over alle de spil som der er rekord i her inde. Altså dem der er lavet her inde, som man f.eks også kunne klikke på for også at kommer hurtigere hen til scoren og så også sådan så man kunne se hvilke man ikke skal poste igen?
KroeboCop skrev:Ved ikke lige hvor jeg skulle poste det her, men ville det ikke være godt med en alfabetisk liste over alle de spil som der er rekord i her inde. Altså dem der er lavet her inde, som man f.eks også kunne klikke på for også at kommer hurtigere hen til scoren og så også sådan så man kunne se hvilke man ikke skal poste igen?
God ide. Der er jo scores i over 200 titler nu.
tråden Den samlede stilling [Arcade High Scores er nu opdateret med en liste over de spil der er sat high scores i. Man kan gå direkte til spillets high score tråd ved at klikke på navnet.