jeg troede man skulle sende en side ind med underskrifter og et video bånd, men så fandt jeg ud af at jeg havde fået registreret en wonderboy score på 191k(10 pladsen....)
så jeg tror det er nok bare at sende inp fil + screenshot.......
der er vel noget ventetid jeg tror at der er nogen der skal se det igennem..