Da jeg tilbage i 2008 startede med hobbyen viste jeg at jeg ikke ville have MAME maskiner, men kun originale arkade maskiner, så jeg meldte min ind her. Der var lidt originalt at komme efter men ikke meget, så derfor meldte mig ind i et forum, hvis ejer boede i florida (kan ikke huske hvad det hed) Der kunne jeg se reps af originale maskiner man kun kunne drømme om her.
Et par måneder senere meldte jeg mig ind på K.L.O.V - hvilket har været den primære adgang til stumper/pcb'er mm
Efter 1,5 år meldte jeg mig ind i DragonsLairFans, et forum der holder til i Belgien, der også fokuserede på originale maskiner (og Galaxian Theater & Dragons Lair

)
Tilbage til dette forum; Har fundet mange ting, pcb'er mm her, men det har aldrig været den direkte leverandør til noget dedikeret arkade jeg gar søgt efter - på samme nivaeu som eks. KLOV, DLF...
Vil ikke sige at Arkade fylder mindre i disse dage, tvært imod, køber stadig pcb'er, kabinetter, stumper mm, men ikke her.
Skal nok se om jeg kan få posted nogle billeder af "nye" kabinetter

Afholder også stadig Open Shed 3-5 gange årligt, hvor der bliver konkurreret som aldrig før (scores opnået i The Shed kan ses her:
https://arcade.eternal.dk/the-shed/scores)