Glæder mig til jeg selv skal igang på gården i slagelse jeg købte for for 4 måneder siden, selvom det er meget arbejde, er det altid en glæde at lave når det er til den selv.
thx! - når det er til en selv, så er der oceaner af energi!
men nu mangler der kun vinduer og døre, klinker og troltex loft... eller hvordan det nu staves!
og self de maskiner der skal stå der